Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Atomówki

Na złodzieju czapka gore (ang. Burglar Alarmed) - pierwszy epizod pięćdziesiątego szóstego odcinka serialu animowanego Atomówki, piątego odcinka piątego sezonu.

Wprowadzenie[]

W domu Atomówek pojawia się włamywacz. Dziewczynki próbują go zatrzymać bez budzenia swojego twórcy.

Streszczenie[]

Pewnej nocy, gdy Atomówki i ich twórca smacznie śpią, do ich domu zakrada się włamywacz i zaczyna stąd zabierać rzeczy. Zauważa go Bajka, która przyszła do kuchni po mleko z lodówki. Po powrocie do pokoju informuje Bójkę i Brawurkę o człowieku, który był w kuchni. Siostry myślą, że to kawał, lecz nagle słyszą jakiś hałas. Okazuje się, że to włamywacz przypadkowo kopnął puszkę zbyt głośno. Dziewczynki chcą go zmusić do opuszczenia domu, lecz włamywacz pakuje je z powrotem do łóżka, bo nie chce, żeby mu przeszkadzano. Złodziej kontynuuje okradanie domu aż do momentu uderzenia go przez śpiącego Profesora Atomusa w twarz. Po nieudanej próbie okradania domu Atomówek i ucieczce z niego włamywacz postanawia okraść Wulkan Mojo Jojo.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

  • Włamywacz

Bohaterowie tła[]

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{PAGENAME:Na złodzieju czapka gore}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • W tym odcinku nie pojawia się żaden przeciwnik Atomówek.
Advertisement