Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Most Niezmąconych Katuszy – jedno z miejsc w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Most Niezmąconych Katuszy pojawia się tylko w filmie pełnometrażowym Więźniowie wyobraźni. Znajduje się za drewnianymi, złowieszczymi wrotami i jest ulokowany nad wielkim kanionem w zmyślonym świecie w pudełku. Znany jest jako bardziej przerażający od Szczękającego Pola, Dżungli Złości i Morza Uciążliwości.

Jest to podwieszana przeprawa piesza, którą można przejść na brzeg tylko w rytm grającej melodii. Po odegraniu piosenki, most gra tylko jedną nutę, którą należy powtórzyć i powtarzać tę czynność aż do czasu, kiedy będzie można dotrzeć na drugi brzeg.

Kawałki mostu, na które osoba zaczyna stąpać, przybierają różne kolory. Kolor czarny oznacza niewłaściwy ruch. Po jego wykonaniu cała przeprawa zamienia barwę na czarną i natychmiast rozsypuje się na drobne kawałki, powodując upadek wszystkich osób na nich przebywających w dół kanionu, gdzie zostaną przyklejeni do gumopodobnej mazi o nadzwyczajnych właściwościach. Po pewnym czasie od rozebrania mostu, ten pojawia się na nowo.

Ciekawostki[]

  • Wydaje się dziwne, że jest nazwany "mostem", ponieważ słowo to odnosi się do przepraw nad przeszkodą wodną. Bardziej poprawnym wyrazem byłyby "kładka" lub "wiadukt".
Advertisement