Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Min-Droid - fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Jeden z żołnierzy Generała Cryptora i jeden z Ninja Droidów.

Historia[]

Droga milczącej pięści[]

Historia Min-Droida rozpoczyna się w odcinku Droga milczącej pięści. Pewnej nocy został wyśmiewany przez swojego przywódcę z powodu swojego wzrostu. Później odkrył obecność ninja w elektrowni i wszedł do środka. Został prowokowany przez Kaia i jego przyjaciół, którzy stosowali styl milczącej pięści. Podczas walki uszkodził rdzeń elektrowni co spowodowało wielki wybuch.

Zanik mocy[]

W odcinku Zanik mocy Min-Droid i reszta zostali zezłomowani na złomowisku rodziców Jay'a. Chwilę później został ponownie ożywiony przez Techno Wu z użyciem elektrokobr.

Operacja: Arkturus[]

W odcinku Operacja: Arkturus Kai, będąc w konwoju Ninja Droidów, walczył z Min-Droidem na jednym ze zbiorników paliwa rakietowego.

W otchłani[]

W odcinku W otchłani Min-Droid był na pokładzie statku lecącego do komety, gdzie znajdowały się Złote Bronie. Później wraz z pozostałymi odkrył obecność ninja i próbował się ich pozbyć, lecz bez skutecznie. Następnie był obecny podczas przewożenia Złotych Broni z powrotem na statek. Gdy pojawił się wielki kanion do przeskoczenia, odmówił polecenia Cryptora i został wyrzucony przez niego z pojazdu. Próbował wrócić do pojazdu, jednak tym razem Kai go wykopał i zabrał generałowi klucz startowy. Pod koniec odcinka, gdy pojazd został pożarty przez robale, Min-Droid odleciał na ziemię wraz z pozostałymi zostawiając ninja na pastwę losu.

Tytanowy ninja[]

Min-Droid pojawił się po raz ostatni w odcinku Tytanowy ninja. Tutaj był obecny wraz z resztą podczas przemiany Mrocznego Władcy w Złotego Władcę. Później został prowokowany przez swojego generała i bił się z nim. Ostatecznie wraz z nim został zniszczony po tym jak Zane pokonał Złotego Władcę.

Charakterystyka[]

Min-Droid jest postacią w serialu. Jest jednym z żołnierzy Generała Cryptora. Różni się od standardowych Ninja Droidów nie tylko wzrostem - jest bardzo czuły na punkcie swojego wyglądu i łatwo można go rozzłościć zniewagami. Mimo niewielkich rozmiarów Min-Droid jest niebezpieczny. Ninja nie powinni go lekceważyć.

Wygląd[]

Min-Droid jest najmniejszy z Ninja-Droidów. Jego ciało jest czarne z różnymi elementami. Oczy robota są czerwone.

Cytaty[]

"Ach świetnie, Ninja Droid miniaturka!"
― Jay o Min-Droidzie, odc. Droga milczącej pięści

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Droga milczącej pięści
  • Zanik mocy
  • Operacja: Arkturus
  • W otchłani
  • Tytanowy ninja
Advertisement