Treść

6 w pracy

Miły facet (ang. Mr. Nice Guy) – dwunasty odcinek serialu 6 w pracy.

Wprowadzenie[edytuj | edytuj kod]

Jonesy próbuje rozweselić Wyatta, zabierając go na podwójną randkę. Dwie dziewczyny uwielbiają dojrzały i uczciwy charakter Wyatta, zarazem ignorują obrzydliwe zachowanie Jonesy'ego. Jonesy staje się zazdrosny i zaczyna konkurować z Wyattem. Tymczasem Jen zakłada się z Caitlin, że magazyny dla nastolatków nie pomogą Jude'owi rozwiązać jego problemu.

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Bohaterowie odcinka[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Bohaterowie drugoplanowi[edytuj | edytuj kod]

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Nikki: (patrzy na wyniki) Uuu, gratuluję! Oficjalnie to Ty jesteś... raczej niemiłym facetem i dość żałosnym kochankiem. Twój wskaźnik egoizmu wynosi 10, a do tego brzydko pachniesz.
    Jonesy: To ostatnie dorzuciłaś od siebie.
    Nikki: (śmieje się) Zgadłeś.

  • Caitlin: Jonesy, każde przeobrażenie człowieka zaczyna się od wnętrza. [...] Ale ja wiem, jak to zrobić. Jaki jest największy wynalazek w historii rozwoju kobiety? Psychotesty z magazynów! [...]
    Jonesy: Ale to są zabawy dla dziewczyn. To w ogóle działa?
    Caitlin: Jasne! A niby skąd miałabym wiedzieć, że jestem niewolnikiem mody i największą zmorą butików?

"Możecie być dumne. Powiedziałem "Czytam właśnie ten piękny tomik poezji i pomyślałem, że muszę Ci o tym powiedzieć, bo... Ty sama jesteś jak poemat." A ona kompletnie to łyknęła!"
― Jonesy o udawaniu miłego faceta przed dziewczyną.

  • Nikki: Jak Ci wychodzi strategia miłego faceta?
    Jonesy: Mam tylko nadzieję, że na koniec dnia czeka mnie gorący pocałunek i to najlepiej z języczkiem.
    Wyatt: Ciebie przynajmniej nie obsikał żaden szczeniak.

"Wiesz, ale czegoś się nauczyłem. Powinienem częściej naśladować Wyatta, a Wyatt powinien częściej naśladować mnie. A może wtedy nasz mały świat byłby jednak trochę lepszy?"
― Jonesy o lekcji, jaką "wyniósł" z randki.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Nawiązania[edytuj | edytuj kod]

Błędy[edytuj | edytuj kod]