Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Max Von Trutka (ang. Max Von Nitrate) - fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Atomówki, dubbingowana w polskiej wersji przez Arkadiusza Jakubika. Emerytowany aktor z ery kina filmowego i pracownik kina.

Historia[]

Kariera aktorska[]

O przeszłości aktora możemy dowiedzieć się niewiele. Max Von Trutka był sławnym aktorem w erze kina niemego. Niestety pierwsze aktorskie filmy z ery kina dźwiękowego zrujnowały jego karierę zawodową.

Obecne lata[]

Historia Maxa Von Trutki ukazana jest w odcinku Oniemiałe kino. W jednym z filmów zagrał czarny charakter, który porwał przebywającego w sali projekcyjnej Profesora Atomusa do swojego filmu, żeby zdobyć jego głos. Dziewczynki widząc tę sytuację wyruszyły mu na ratunek. Gdy przestępca grany przez Von Trutkę uciekł, Atomówki ruszyły za nim w pościg. Pomogli im w tym m.in. Harold Lloyd, Bracia Marx i Buster Keaton. Dziewczynki ostatecznie miały dość tego filmu i wydostały się z niego. Niedługo potem znalazły w kabinie projekcyjnej samego Maxa Von Trutkę jako emerytowanego gwiazdora. On zaś wyjaśnił im całą swoją historię. Na koniec Profesor i sam aktor zamienili się głosami w nowym filmie, który reaktywował jego karierę.

Charakterystyka[]

Max Von Trutka jest postacią w serialu. Początkowo jest ukazany jako aktor kina niemego, a na końcu - jako aktor głosowy. Pojawia się on jedynie w odcinku Oniemiałe kino.

Wygląd[]

Max Von Trutka ma jasną karnację. Jako młody aktor oraz w tym nowym filmie ma czarne włosy podczas gdy w życiu prywatnym ma siwe włosy. Nosi białą bluzę, spodnie na szelkach i czarne lakierki.

Advertisement