Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

"Masterwork Theatre" – telenowela, którą mamy okazję zobaczyć dwa razy podczas serii: pierwszy raz w odcinku Bloo Superkolo i magiczny ziemniak mocy oraz drugi raz w odcinku Zając rusza w tango. Podczas tychże odcinków przedstawione nam jest kilka scen telenoweli z których możemy wywnioskować, że jej główną fabułą jest tematyka miłosna oparta na romansach. Głównymi bohaterami telenoweli są Slade i Consuela, która nie może wybrać czy bardziej kocha Slade'a czy Trevora. Widzem produkcji okazuje się Pan Zając; serial ogląda również Bloo, który stara się ukryć ten fakt przed innymi.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Jak możemy dostrzec w odcinku Zając rusza w tango, podczas niektórych odcinków, w czasie trwania telenoweli w prawym dolnym rogu ekranu cały czas widnieje logo telenoweli.
  • Jak widzimy na rozkładzie dnia Pana Zająca, odcinek serialu Masterwork Theatre trwa 15 minut.
    • Możemy również zauważyć, że emitowany jest o godzinie 16:00.
  • Polska nazwa serialu nie została podana, ponieważ postaci nigdy jej nie wypowiedziały. Oryginalny tytuł można wywnioskować dzięki scenie, w której na ekranie telewizora pojawiło się logo serialu. Tytuł ten można tłumaczyć różnie, Majstersztyk teatralny lub Arcydzieło filmowe.
Advertisement