Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Odlotowe agentki

Uniwersytet Malibu, w skrócie Mali-U – prywatna szkoła wyższa w Malibu, mieście w okolicy Los Angeles. Znajduje się na wybrzeżu Pacyfiku i to w niej studiują główne bohaterki serialu Odlotowe agentki po ukończeniu liceum i wyprowadzce z Beverly Hills. To w nim rozgrywa się piąty i szósty sezon kreskówki.

Jak określiła Clover, uniwersytet Malibu może się pochwalić "najlepszym i najmodniejszym kampusem na świecie". W skład kampusu wchodzi m.in. nowoczesny ośrodek sportowy, centrum handlowe, prywatna plaża, kafejka internetowa, budynki dydaktyczne, biblioteka, akademik czy własna sieć mini-tramwajów. Mieści się w nim również kilka bractw studenckich.

Penthouse Agentek

Penthouse Agentek

Uniwersytet prowadzi kursy z rozmaitych dziedzin od surfologii po wyplatanie koszyków aż do makrofizyki kwantowej.

Dostanie się do uczelni było wynagrodzeniem dla Agentek od WOOHP.

Chociaż początkowo Agentki wprowadzają się do akademiku, ostatecznie Jerry buduje im własny penthouse, którego czynsz opłacają z pracy w kawiarni.

Początkowo Mandy miała studiować na szkole narciarskiej w Aspen, lecz zapisała się do Mali-U, żeby być ze swoją kuzynką Mindy.

Władze rektorskie[]

Dziekanem uczelni jest pan Franklin[1], później zastępuje go Warden.

Studenci[]

Przypisy

  1. odc. Szpieg nieuczalnik
Advertisement