Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Scooby Doo

Literka albo wpadka (ang. For Letter or Worse) – program telewizyjny, którego uczestnicy mają za zadanie rozwiązać hasło. Prowadzącym program jest Davie Literkoman. Pojawia się w odcinku Literka albo wpadka.

Opis[]

Teleturniej „Literka albo wpadka” jest przeznaczonym dla młodych widzów. Jego odcinki są nagrywane w studiu HBTV. Studio jest wyposażone w tablicę odsłaniającą podaną przez uczestnika literę, stanowiska dla dwóch par zawodników, tablicę wyników, basen z literkami wypełniony wodą, stanowisko dla prowadzącego oraz miejsca dla widowni. Całość ozdabiają kamery i reflektory.

Zasady programu[]

W programie biorą udział dwie pary zawodników wyposażone w wędki. Jedna z nich losuje za pomocą wędki literę, która jest wyświetlana na tablicy. Gdy uczestnicy wylosują literę, która w każdej rundzie nie występuje w haśle z każdej kategorii, traci kolejkę, przeciwnicy zaś dalej losują. Mają czas na odpowiedź. Jeżeli w ciągu pięciu sekund odgadną hasło, dostaną punkty, jeżeli nie – punkty otrzymują przeciwnicy. Zwycięzcą zostanie ta para, która uzyska najwięcej punktów. Natomiast na przegranych czeka kąpiel w basenie.

Role w odcinkach[]

  • Literka albo wpadkaKudłaty i Scooby stanęli do walki z bliźniakami Bobbym i Betsy w nowym programie, który zajął miejsce anulowanej przez HBTV audycji Prestiny. Ich przeciwnicy cały czas prowadzili. Niestety walkę finałową pomiędzy nimi przerwał Duch Al Capoune'a, który zmusił wszystkich do opuszczenia stacji. Później detektywi zastawili na niego pułapkę. Podczas planu Scooby stanął do walki z duchem, który podał złą, niepasującą do hasła literę. Ostatecznie go pokonał podając hasło „Prestina jest duchem”. Po aresztowaniu Prestiny, która zemściła się na wszystkich za usunięcie jej programu z ramówki HBTV, obaj kumple kontynuowali walkę finałową. Ostatecznie wygrali 30.003 do 25.087. Przegrani Booby i Betsy zaś wylądowali w basenie.

Zobacz też[]

Advertisement