FANDOM

Ddzppf logo

Las – jedno z miejsc występujących w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Występuje najdłużej w odcinku Szkoła przetrwania, później pojawia się krótko m.in. w odc. Bloo rządzi lub Koko na gigancie.

Opis Edytuj

Las jest miejscem, które rośnie za parcelą domu pani Foster. Jest obrośnięty drzewami liściastymi i iglastymi. W lesie znajduje się również jezioro. Jest zamieszkany przez niedźwiedzie, wilki, jelenie, lisy, szopy i zające.

Role w odcinkach Edytuj

  • Szkoła przetrwania – w tym odcinku Bloo, Maks, Chudy, Eduardo, Koko, Pan Zając i Pani Foster wybierają się na biwak do lasu. Pani Foster po południu spotyka się z wiewiórką na drzewie. Wieczorem prezes domu gubi się w gęstwinie lasu, gdzie spotyka swoich dzikich krewnych. Rano budzi się w ich norze, a oni przynoszą marchewki. Tymczasem przyjaciele łowią ryby. Jednak padają oni w sidła. Gdy zdziczały prezes ich atakuje, w obronie przyjaciół stoi pani Foster, której udaje się zapanować nad zwierzyną. Później Pan Zając się „otrząsa się” w pobliżu domu i żegna się ze swoimi krewnymi, którzy na koniec kradną mu portfel.

Ciekawostki Edytuj