Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Labirynt Hiroshiego (ang. Hiroshi's Labyrinth) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu.

Opis[]

Labirynt Hiroshiego jest miejscem występującym w serialu. Jest wielkim lasem porośniętym olbrzymimi drzewami i kwiatami. Las został nazwany imieniem słynnego podróżnika - Hiroshiego. Według mistrza Garmadona jest znany jako ogromna dżungla tak gęsta, że nikt z niej nie uciekł żywy poza samym podróżnikiem. Wewnątrz labiryntu znajduje się jego klejnot - wielki wodospad. Niedaleko klejnotu znajduje się również kryształ strzeżony przez Ninja Droidy, obecnych asystentów Cyrusa Borga, oraz jaskinia, w której Lloyd miał treningi.

Role w odcinkach[]

  • Zanik mocy - w tym odcinku pod sam koniec las pojawia się po raz pierwszy, kiedy Lloyd i jego ojciec dowiadują się od Nyi o zaistniałej sytuacji, jaka zaszła na złomowisku rodziców Jay'a. Oboje idą się ukryć w ogromnym lesie.
  • Klątwa Złotego Władcy - w tym odcinku Lloyd i jego ojciec przechodzą przez pełen niebezpieczeństw las. Wkrótce odnajdują wodospad, główne serce labiryntu. Niestety zostają oni zaatakowani przez Mrocznego Władcę i jego służących, którym towarzyszy także Techno Wu. Pod koniec odcinka Lloyd zostaje schwytany przez wroga, a Garmadon - wyrzucony do morza.
  • Zaproszenie - w tym odcinku Labirynt Hiroshiego odgrywa bardzo krótką rolę. Tam w miesiąc po utracie Zane'a, Lloyd ćwiczy walkę z Ninja Droidami, które są obecnie asystentami właściciela Borg Industries.
  • Wróg publiczny numer jeden - w tym odcinku w lesie Ninja Droidy pilnują kryształu. Nagle do skrytki zakrada się zły dżin Nadakhan i kradnie z niej klejnot.
  • Ostatnie życzenie - po ostatnim życzeniu Jay'a odbudowany kryształ wraca do swojej skrytki w lesie.

Ciekawostki[]

  • Labirynt Hiroshiego pojawia się również w grach Ninjago: Nindroids i Ninjago: Cień Ronina.

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Zanik mocy
  • Klątwa Złotego Władcy

Sezon czwarty - Turniej Żywiołów[]

Sezon szósty - Podniebni piraci[]

  • Wróg publiczny numer jeden
  • Ostatnie życzenie

Gry[]

Advertisement