Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Kyle Lipton znany jako Doktor Jaciejakiegacie (ang. Dr. Dimensionpants) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Doktor Jaciejakiegacie, grana w polskiej wersji przez Grzegorza Drojewskiego. Główny bohater ratujący swoje rodzinne miasto jako tytułowy superbohater – Doktor Jaciejakiegacie.                      

Charakterystyka[]

Kyle jest tytułowy bohater kreskówki. Jest dwunastoletnim chłopakiem mieszkającym wraz ze swoimi rodzicami i starszą siostrą na przedmieściach. Choć jest mało heroiczny, ratuje przed zagładą swoje rodzinne miasto jako superbohater zwany Doktorem Jaciejakiegacie. Bardziej rozgrywa walki zabawą. Bardzo lubi Rebekę i chce się umówić na spotkanie, lecz ta go odrzuca. Jego najlepszym przyjacielem jest Jednorożec Filip, zaś wrogami – Kryształowa Czacha i Śródmózgus.

Wygląd[]

Kyle jest średniego wzrostu i ma szczupłą budowę ciała. Jako zwyczajny chłopiec ma krótkie, rude włosy i piegi na twarzy. Nosi brązowe spodnie, granatową koszulkę z planetą i szare buty. Gdy zamienia się w Doktora Jaciejakiegacie, ma czarny wąsik, czarne włosy i zielone oczy. Nosi fioletowe ubranie ze złotymi elementami.

Relacje[]

  • Jednorożec Filip – wraz z nim tworzy parę najlepszych przyjaciół.
  • Rebeka – lubi ją i chce się z nią spotykać. Niestety, ta go nienawidzi i ciągle odrzuca jego zaloty.

Galeria[]

Advertisement