Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Scenariusz odcinka

Scena zaczyna się widokiem na miasto Townsville.
Narrator Miasto Townsville... miejsca, gdzie działają najbardziej okrutni, ordynarni, piekielni, chuligańscy, zepsuci, potworni, nieuczciwi, bezczelni, obleśni, przebrani, złośliwi, nieznośni, głupi i najstraszliwsi gwałciciele prawa, jakich widział świat! Lecz nie lękaj się, drogie miasto, na straży Twoich praw stoją czyste, odważne i niezawodne Atomówki!
Panna Keane A teraz wyciągnijcie i otwórzcie na stronie dziewiątej...
Brawurka Co oni...?
Bajka Zmysły potracili czy co?
Bójka A mnie się zdaje, że raczej rozum... Chodzicie! Nie...
Bajka Tak...
Brawurka Ostro!
Atomówki Gangreniaki!
Bójka Wydaje się zarządzenie, że od dzisiaj wszystkie formy nielegalnych czynów zostają uznane za legalne. Wszyscy trudniący się przestępstwem, procederem otrzymują pozwolenie na kontynuowanie swojej działalności. Od dzisiaj zbrodnia jest legalna. Podpisano, Burmistrz.?
Brawurka Odbiło mu?
Bajka To znaczy, że zwariował?
Bójka Nie wiem, ale warto się przekonać. Do ratusza!
Bajka Ale Gangreniaki...
Bójka Cóż, mają prawo... róbcie swoje...
Narrator Wiem, że Burmistrz nie jest zbyt bystry, no ale żeby zalegalizować zbrodnię?
Atomówki Burmistrzu!
Bajka Jak pan mógł...
Bójka Zalegalizować zło?!
Brawurka Czemu pan to zrobił?
Księżniczka Forsiasta To proste, drogie dziewczynki – żeby was pozbawić pracy!
Atomówki Księżniczka?!
Księżniczka Forsiasta Teraz ja jestem Burmistrzem i dlatego nie życzę sobie waszych wrzasków w moim gabinecie!
Brawurka W Twoim? To jest gabinet Burmistrza.
Księżniczka Forsiasta Już nie, bo... ja, a właściwie mój tata kupił nie tylko ten gabinet, ale i całe miasto.
Bajka Burmistrz by się nie sprzedał.
Księżniczka Forsiasta Och, co Ty wiesz...
Burmistrz Za trylion dolarów? Nigdy, powiedziałem! Pięć trylionów? Nigdy w życiu! Ale za pokój pełen słodyczy tureckich oddałbym nawet życie...
Księżniczka Forsiasta Po prostu dałam dziecku cukierka.
Bójka Księżniczko, proszę Cię...
Księżniczka Forsiasta Prosisz, prosisz, a pamiętasz moje prośby? Prosiłam, żebyście mnie zrobiły Atomówką, ale odmówiłyście mi, potem za wszelką cenę chciałam was pokonać, ale to wy mnie zawsze pokonywałyście, więc teraz ja tutaj rządzę. Ja jestem burmistrzem, ja ustalam prawo i ja... uznaję, że zbrodnia jest legalna. A jeśli spróbujecie kogoś powstrzymać, każę was wsadzić do więzienia, a teraz wynocha z mojego gabinetu! Hura, hura, hura, hura, hura, hura... Hura!
Narrator Ooo, biada nam. Jeśli zbrodnia nie jest już zbrodnią, to po co komu nasze małe pogromczynie zbrodni?
Profesor Atomus Hej, przecież to moja własność. Powiedzcie, gdzie byłyście? Co tu się dzieje? Wydaje się zarządzenie... i bla bla bla bla bla, że zbrodnia jest legalna i tak dalej, mamma mia! Dziewczynki! Pozwalacie, żeby przestępcy robili to, co im się podoba? Hej, ta kolumna podtrzymywała sufit! A co z ludźmi, którzy wam zaufali? Hej, to mój ulubiony fotel! Dziewczynki, co będzie z Townsville? Co z honorem? Prawem i moralnością? Dziewczynki, gdzie będziemy teraz mieszkać?!
Księżniczka Forsiasta CHCĘ IŚĆ DO ŁÓŻKA!!! Och, dziękuję. Dziękuję, że kupiłeś mi Townsville, tato. Uważasz pewnie, że jestem za mała, żeby rządzić miastem, ale bądź spokojny, nie zawiodę cię. Będę najlepszym kapitalistycznym prosiaczkiem, jakiego widział cały świat! Dobranoc! Kocham cię, tatusiu...
Bójka To okropne... prawo Księżniczki zrobiło z nas przestępców...
Bajka Ja nie jestem zła, tylko dobra, prawda?
Brawurka A jakie to ma teraz znaczenie?! Ważne, że Księżniczka wygrała! Wyeliminowała nas! Koniec walki z bezprawiem. Teraz przestępcami są ci, którzy powstrzymują przestępców!
Bajka Teraz ten, kto jest dobry, jest zły. A jak zacznie być zły, to będzie dobry...
Księżniczka Forsiasta Chcę dostać szklankę wody! LODOWATEJ! Nikt mi nie chce podać szklanki wody, głupia służąca... Nie po to jestem księżniczką, żebym sobie sama w nocy przynosiła wodę... Wszystko powiem tacie. Kiedy proszę o szklankę wody, powinni pytać "jak dużą?". Jeszcze się przekonają, kto tu rządzi, kto rozkazuje w tym domu i kogo należy słuchać, jak tylko mu się coś zachce, i stać na baczność, i kłaniać się w pas. Nie będę o nic prosić, tylko będę rozkazywać. Powinnam była zadzwonić do Atomówek... "Cześć Atomówki, tu mówi Burmistrz... chcę się napić wody. Raz dwa!"
Księżniczka Forsiasta MOJE RZECZY!!! Bandyci, złodzieje, włamywacze! Okradli mnie, moje rzeczy... Policja, straż! Na pomoc! Okradziono Księżniczkę z jej bezcennych rzeczy! Z jej... o nie, nie ma naszych samochodów... zniknęły trofea taty!
Księżniczka Forsiasta Wszystko ukradli, wszystko... tata mi tego nigdy nie wybaczy, powie, że to moja wina, bo błagałam go o władzę nad Townsville, a nie wykazałam się odpowiedzialnością i pozwoliłam, żeby to się stało!
Bajka To prawda.
Księżniczka Forsiasta I o co chodzi? Teraz musicie odzyskać skradzione rzeczy taty i postawić je na miejsce. Proszę złapcie tych złodziei...!
Bójka To zabronione. Uznałaś, że przestępstwo jest legalne, pamiętasz?
Brawurka No właśnie. Nawet, jeśli znajdziemy złodziei, nic nie możemy im zrobić.
Bajka Nie możemy łamać prawa, to nielegalne! Tak zarządziłaś.
Księżniczka Forsiasta Dobra! Proszę, teraz zbrodnia znów jest nielegalna. Pospieszcie się! Moje finansowe życie leży w waszych rękach! Proszę, proszę...
Księżniczka Forsiasta Tata jeszcze śpi, ale zaraz wstanie...! Za chwilę będzie wschód słońca. Te głupie Atomówki mogłyby się trochę pospieszyć!!! Jeśli tata dowie się o złodziejach, do końca życia będę na zerku... I co, odzyskałyście rzeczy?
Bójka No więc przeszukałyśmy wszystkich złodziei i pazerów...
Bajka Byłych i obecnych...
Brawurka Ale żaden z nich was nie okradł.
Księżniczka Forsiasta Co?! To gdzie, to co ja, gdzie są, co ja teraz zrobię??
Księżniczka Forsiasta Wy... wy to zrobiłyście, to wasza sprawka! Każę was aresztować!
Bajka To bezprawie.
Bójka Zalegalizowałaś kradzieże, więc praktycznie...
Brawurka Twoje rzeczy należą do nas.
Atomówki Pa!
Księżniczka Forsiasta Proszę, zaczekajcie! Ja muszę to mieć! Zrobię wszystko, co chcecie, proszę, proszę!
Bójka Zwróć Townsville panu Burmistrzowi.
Księżniczka Forsiasta Nigdy!!!
Księżniczka Forsiasta Dobrze, dobrze. To klucz do miasta, a to cylinder, a teraz znieście nasze rzeczy...!
Bójka Poczekaj tutaj.
Księżniczka Forsiasta Moje kochane rzeczy, dobre, że wróciłyście! Uff... Dzień dobry, tatusiu... Pewnie chcesz wiedzieć, co te wszystkie rzeczy robią przed domem, tak? No to to wszystko wina Atomówek! One do wszystkiego się wtrącają, ja ich nienawidzę...
Narrator Ech, chyba nigdy nie zdecyduję się na dzieci... I tak oto po raz kolejny, zło i występek musiały ustąpić przed atomową siłą Atomówek!
Advertisement