FANDOM

Treść

Ddzppf logo

Kto mieczem wojuje (ang. Beat With A Schtick) – dwudziesty drugi odcinek serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, dziewiąty odcinek drugiego sezonu.

Wprowadzenie Edytuj

Bloo stara się uniknąć konfrontacji z Nowym, będąc pewnym, że chce on go pobić za wcześniejsze żarty.

StreszczenieEdytuj

Bloo jest najśmieszniejszym mieszkańcem domu pani Foster, znanym ze swoich kawałów i dowcipów. Pewnego razu spotyka bardzo wysokiego, nowego zmyślonego przyjaciela o imieniu Nowy i zadaje mu pytanie "jaka pogoda na górze". Ten się denerwuje i postanawia się na nim zemścić, umawia się z nim na godzinę czwartą na świeżym powietrzu, gdzie "da mu powód do śmiechu". Wszyscy przyjaciele są przerażeni. Przez cały dzień Bloo próbuje wszelkimi sposobami nie dopuścić do starcia z budzącym strach nowym przyjacielem, m.in. niszczy wszystkie zegary w domu, aby godzina czwarta popołudniu nigdy nie wybiła. Czas jednak dla nikogo się nie zatrzymuje i Bloo staje twarzą w twarz z Nowym, a ich pojedynek obserwowany jest przez wszystkich mieszkańców domu pani Foster...

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tłaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się Nowy.