Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Kręgiel Paul (ang. Bowling Paul) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Charakterystyka[]

Kręgiel Paul jest zmyślonym przyjacielem faceta od butów, pracującego w kręgielni. W odcinku Mistrz kręgielni zjawia się w kręgielni, gdzie pani Foster wraz ze swoim zespołem toczy pojedynek kręglarski z Jerkins i jej drużyną. Pomaga Maksowi wygrać tę rozgrywkę, lecz tak naprawdę w ogóle nie umie grać w kręgle (choć mogłoby się tak wydawać). Cechuje go równowaga fizyczna, odwaga, spryt, pogoda ducha i męskość. Potrafi on także zbić wszystkie kręgle. Kręgiel Paul pojawia się również w odcinku Bloo żegna się z Maksem.

Wygląd[]

Kręgiel Paul ma ciało w kształcie zwykłego kręgla do gry. Ma na czubku głowy dwa paski: niebieski i czerwony. Nosi składający się z niebiesko-czerwonej bluzy i niebieskich spodni strój drużyny, do której on należy, oraz okulary przeciwsłoneczne i trójkolorowe buty.

Ciekawostki[]

  • Kręgiel Paul występuje także w grze Big Fat Awesome House Party.
  • Gdyby mógł zmienić nazwę kręgli zmieniłby jej nazwę na "duszęgle", a kręgielni na "duszęgielnię".
Advertisement