Pora na przygodę!

Królewna Grudkowego Kosmosu (ang. Lumpy Space Princess) – postać fikcyjna z serialu Pora na Przygodę!.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Zachowuje się jak buntownicza nastolatka. Kłóci się z rodzicami i śmieje się z czyiś porażek, lecz potrafi być miła dla innych. Żle rozumie niektóre rzeczy i szybko wpada w złość, na przykład w odcinku "Prosto z Nocosfery" pomyślała, że rzeź, którą prowadzi Hunson Abadeer to impreza i weszła na nią, ponieważ jest na niej Królewna Hot-Dog. Jej najlepszą przyjaciółką jest Melissa i królewna Żółw (o której wiadomo niewiele).

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Wygląda jak fioletowa chmurka. Ma bardzo ostre zęby i żółtą gwiazdkę na czole, która świeci, gdy Królewna lewituje. Kiedy się pobije, wygląda jak kula z rękami. Nie nosi nawet korony, która reprezentowałaby jej szlachetność, jednakże prawdopodobnie gwiazdka na czole jest jej odpowiednikiem.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

O Królewnie Grudkowego Kosmosu[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jest (wg Pendletona Warda) zbudowana z napromieniowanego pyłu gwiezdnego.
  • Jej "klejnot" na czole można wyjąć. Zrobili to Finn i Jake w odcinku Król Zły. Jak potem się okazało, nie był to klejnot (w odróżnieniu od reszty klejnotów królewien, nie wpadł w żaden otwór w Księgowidle przeznaczony dla klejnotów).
  • Najprawdopodobniej ma kompleksy; marzy o byciu seksowną.
  • W odcinku Tarapaty w Grudkowym Kosmosie jest zaproszona na podwieczorek.
  • Najlepsze chwile w życiu spędziła w klubie filmowym Finna i Jake'a.
  • Jej ciało pokryte jest małymi fioletowymi włoskami
  • Pendleton Ward zdradził, że wymyślił głos KGK, gdy pewnego dnia dla zabawy przeklinał, udając przy tym nieogarniętą nastolatkę.
  • Mieszka w pniu drzewa, w lesie.
  • W odcinku Dzień królewny twierdzi że jest Hipiską.

Wystąpienia[edytuj | edytuj kod]