Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Obóz na wyspie

Może pomóc panu z walizką?

—Kosmita z fioletową opaską na głowę, Pierwszy dzień

Kosmitalol

Kosmici (ang. Aliens) − rasa pozaziemskich form życia z serialu Obóz na wyspie, służą jako asystenci rodzin królewskich, czarownic i obozowiczów. Podróżują w małych UFO, które mogą poruszać obiektami za pomocą swoich belek ciągnikowych. Pochodzą z Kosmicznej Planety. W polskiej wersji podkłada głos kosmitom Beata Wyrąbkiewicz, podobnie jak z Alice.

Wygląd[]

Kosmici są małymi, futrzastymi, prymitywnymi stworzeniami z opadającymi uszami, parzystymi palcami i futrem składającym się zarówno z brązowych jak i białych kolorów i są podobni w wyglądzie do Ewoków z serii Gwiezdne Wojny. Kosmici nigdy nie są widziani w ubraniach, ale wielu z nich nosi kolorowe opaski na głowę. Jednak na Kosmicznej Planecie widziani są Kosmici w kapeluszach, białych pelerynach i kamizelkach.

Osobowość[]

Na Kosmicznej Planecie emocje są ograniczonym zasobem i każdy musi wyrazić swoje emocje, aby podzielić się nimi z resztą społeczeństwa. Kiedy Puddle gromadził emocje na tej planecie, Kosmici byli pozbawieni emocji, nihilistyczni, monotonni i byli skłonni poświęcić Oskara i Jeżynkę, aby osuszyć swoje emocje na użytek urodzin Króla.

Kosmici na obozie[]

Na wyspie jest wielu kosmitów i często widzi się ich grających na małych ksylofonach. Dwóch z nich, Kosmita z fioletową opaską na głowę i Kosmita z pierzastą opaską na głowę, są najczęściej spotykane w towarzystwie obozowiczów.

Advertisement