Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Ja kocham Jeżynkę. Tak mocno, że jest moją przyjaciółką!

—Oskar Peltzer

Obóz na wyspie

Kosmiczne uczucia (ang. Feeling Spacey) – siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu Obóz na wyspie.

Wprowadzenie[]

Streszczenie[]

Oskar i Jeżynka trafiają na planetę, na której nie ma uczuć.

Fabuła[]

Oskar i Jeżynka budzą się na swoim łóżku, podróżując przez przestrzeń, lądując na kosmicznej planecie. Król wyjaśnia, że ktoś zatrzymuje wszystkie emocje i nie wyraża ich, aby inni mogli z nich skorzystać. Postanawiają umieścić Oskara i Jeżynkę w maszynie, która wyciągnie z nich wszystkie emocje i nie będą już mogli być przyjaciółmi. Jednak Oskar mówi, że nie skończył być przyjacielem Jeżynki, więc Jeżynka próbuje przekonać go do tego i zgadzają się, żeby wraz z Plamką (innym kosmitą) odnaleźć osobę gromadzącą emocje, korzystając z Emo-metra - urządzenia, które po nakierowaniu na coś pokazuje, jak bardzo dana osoba jest emocjonalna. Po długim poszukiwaniu gromadzącego emocje, prowadzi ich to do fontanny, która kiedyś była najpopularniejszym miejscem na planecie, ale od czasu, gdy zabrakło emocji, nikt już tu nie przychodzi, i Plamka zaczyna zachowywać się dziwnie. W domu Plamki, Jeżynka zdaje sobie sprawę, że to ona jest gromadzącym emocje. Oskar i Jeżynka zaczynają węszyć i znajdują pudełko pełne kaset, które są dla króla. Jeżynka przypuszcza, że Plamka gromadzi emocje, aby przejąć kontrolę nad planetą, ale Plamka wyjawia, że kocha króla, ale nie chce mu tego powiedzieć, bo jeśli król ją nie pokocha, to przestanie z nim przebywać. Oskar mówi Plamce, że "warto ryzykować i być szczerym wobec tego, co się kocha". Wracają do zamku z zamiarem, że Plamka powie królowi, jak się czuje, ale staje się nieśmiała i zamyka Oskara i Jeżynkę w maszynie, mówiąc im, żeby mu zaufali. Po przemowie króla, Oskar mówi mu, że nadszedł czas, ale nieśmiałość Plamki sprawia, że myśli, że miała na myśli pociągnięcie dźwigni. Prawie ją pociąga, aż do momentu, gdy Oskar przerywa jej, mówiąc, że kocha Jeżynkę. To inspiruje Plamkę do zaśpiewania jednej ze swoich kaset i przywraca emocje na planecie, ratując Oskara i Jeżynkę.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Bohaterowie tła[]

Cytaty[]

Ciekawostki[]

Advertisement