Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Konkurs Talentów Zmyślonych Przyjaciół (ang. Imaginary Friend Talent Show) – konkurs talentów, który pojawia się w odcinku Czkawka odbijawka. Odbywa się w kinoteatrze. Uczestnikami w tym konkursie byli między innymi Maks i Bloo oraz Richie i Blake Wspaniały.

Zasady[]

W konkursie bierze udział zmyślony przyjaciel wraz ze swoim twórcą. Każdy zmyślony przyjaciel musi zaprezentować swoją umiejętność jak np. żonglowanie piłkami, wykonanie piosenki z repertuaru dowolnego artysty, granie na dowolnym instrumencie muzycznym czy naśladowanie kogoś poprzez brzuchomówstwo. Sędziowie oceniają każdego uczestnika punktami od 1 do 10. Konkurs kończy się zwycięstwem jednego z uczestników bądź remisem.

Role w odcinkach[]

  • Czkawka odbijawka – w konkursie brali udział Maks i Bloo oraz Richie i Blake Wspaniały. Obie pary zmierzyły się ze sobą. Na stanowisku sędziów zasiedli Pan Zając i Pani Foster. Bloo do konkursu wykorzystał swoją czkawkę, zaś Blake Wspaniały, zmyślony przyjaciel Richiego, zastosował bekanie. Ostatecznie konkurs talentów zakończył się remisem.

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

Advertisement