FANDOM

Treść

Ddzppf logo

Koko na gigancie (ang. Mondo Coco) – sześćdziesiąty siódmy odcinek serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, drugi odcinek szóstego i ostatniego sezonu. Opowiada o tym, jak Koko staje się celebrytką.

WprowadzenieEdytuj

Koko po oddaleniu się od Domu Pani Foster przeżywa wiele przygód, stając się niezwykle popularna.

Streszczenie Edytuj

Po opuszczeniu Domu pani Foster Koko ratuje należącego do bogaczy psa imieniem ChiChi i zatrudnia się w ich domu jako nauczycielka Heirres. Zamożna dziewczyna po tym, jak ptako-samoloto-roślina wygłasza monolog, stwierdza, że powinna się dzielić wiedzą ze światem. Wkrótce Koko staje się popularna i przeżywa wiele ciekawych przygód. Niedługo potem zostaje modelką, której kariera kończy się chorobą. Po wypadku z karetki wraca do domu, gdzie zastaje Frankę nie mającą pojęcia o jej zniknięciu.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Koko ratuje psa i zostaje nauczycielką Edytuj

Franka podczas wiosennych porządków w domu pani Foster dostaje błotem w twarz i zaczyna gonić Maksa i Bloo. Tymczasem Koko wychodząc na świeże powietrze spotyka przerażoną wiewiórkę. Zwierzak informuje ją o psie, który utknął w studni. Koko udaje się go uratować. W tym czasie przychodzą jego właściciele. Mówią, iż to pies ChiChi i są zdziwieni tym, jak zaprzyjaźnił się z Koko. Widząc to, starsi bogacze oferują ją posadę jako nauczycielkę ich dorosłej córki, Heiress.

Bogata dziewczyna w ogóle nie wykazuje zainteresowania samokształceniem. Tak więc Koko po pewnym czasie postanawia wygłosić monolog, który, jak się okazało, przekonał dziewczynę do potrzeby wykształcenia. Dodatkowo twierdzi, iż Koko jest genialna i powinna się podzielić swoją wiedzą ze światem. Razem ze zmyśloną przyjaciółką występuje w talk-show "Cristy na żywo". Mądrości Koko zostają przelane na książkę.

Na statku Edytuj

Po wyjściu ze studia zmyślona przyjaciółka wpada w tarapaty i trafia zupełnie przez przypadek na statek wycieczkowy. Jest tam pasażerem na gapę, więc kierownik zadaje jej prace, w tym sprzątanie łajby statku. W czasie, gdy Koko sprząta, swoje próby ma zespół reggae, który zauważa, iż ona idealnie nadaje się do wokalistki zespołu (podśpiewywała sobie w trakcie sprzątania słysząc melodię).

Koko zdobywa sławę Edytuj

Po rozmowach z kierownikiem, uzgodniono, iż Koko zamiast sprzątania będzie śpiewać, by opłacić koszt wycieczki. Staje się Wytworną Dredziarą i daje koncert swego debiutu, jej występ kończy się sukcesem. Po jego zakończeniu do Koko podchodzi menadżer, który chce ją wypromować w Japonii. Na koniec Koko podpisuje kontrakt. Trwa piosenka, Koko zdobywa sławę w kraju kwitnącej wiśni.

W Japonii i Himalajach Edytuj

Dalsze wydarzenia doprowadzają zmyśloną przyjaciółkę do tego, iż zostaje panią marszałek i minister Japonii. Jednak w wyniku lawiny na igrzyskach olimpijskich, na których się pojawiła, trafia do Himalajów, gdzie zakochuje się ze wzajemnością w yeti. Niestety, wkrótce uświadamia sobie, że ich związek nie przetrwa i postanawia opuścić ukochanego.

Nieoczekiwany koniec kariery Koko i powrót do domu Edytuj

Po serii nieszczęśliwych wypadków ostatecznie zostaje modelką. Jednak jej kariera kończy się nagłą chorobą. Trafia do karetki, z której nagle wypada i wraca do domu pani Foster, gdzie czeka na nią Franka, która nadal nie ma pojęcia o jej nieobecności.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tła Edytuj

Miejsca Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest w całości poświęcony ptako-samoloto-roślinie imieniem Koko.
  • W tym odcinku nie pojawiają się Chudy i Eduardo.
  • W odcinku pojawiają się zimowe igrzyska olimpijskie. Mogły to być igrzyska z 2002 roku w Salt Lake City, z 2006 w Turynie, z 2010 w Vancouver lub z 2014 w Soczi. Co prawda mogłyby być to również igrzyska z 1998 roku w Japonii, w której Koko rozwinęła karierę, lecz Heiress jeszcze wcześniej wspomina o tym, że jest już XXI wiek.

Wyróżnienia Edytuj

  • Za odcinek Koko na gigancie Benjamin Balistreri wygrał Nagrodę Emmy w kategorii Wybitne osiągnięcia indywidualne w animacji.
    • Benjamin Balistreti został także nominowany za ten sam odcinek do Nagrody Annie w kategorii Najlepszy projekt postaci w animowanej produkcji telewizyjnej.