Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Ed, Edd i Eddy

Klub Eda (ang. Virt-Ed-Go) – drugi epizod czwartego odcinka serialu Ed, Edd i Eddy.

Streszczenie[]

Edy próbują wyciągnąć 25 centów z kanalizacji za pomocy przeżutej gumy. Udaje im się jednak monetę porywa mewa. Zauważają przelatujący samolot, który informuje o Klubie Joe'ego. Postanawiają założyć własny klub, jednak na początku wybierają miejsce Kevina, co go bardzo denerwuje. Później wybierają plac przy wysypisku, jednak Chudy Edd twierdzi, że jest zbyt brudno, a Eda atakują mewy. Potem twierdzą, że skrzynka pocztowa jest zbyt mała i ciasną, żeby można było urządzić klub. Nagle Chudy zauważa drzewo, które wydają się idealnym miejscem do budowy domku. Edy zabierają się do roboty, jednak nie mają desek. Przechodzi Johnny i pokazuje miejsca, w których można znaleźć bele. Rozpoczyna się budowa, według planu Edda. Po ukończeniu Eddy proponuje, żeby rozdać ulotki o ich klubie, jednak Kevin się sprzeciwia, mimo wszystko zaprowadzają ich do klubu, jednak klub zdążyły przejąć Ohydki. Eddy proponuje wejście przez słup telegraficzny, a potem rzucanie balonami z wodą. Jednak te odrzucają nimi z powrotem. Eddy zostaje wysłane przez Eda katapultą, jednak ona zamiast skierować Eddy'ego w klub, leci do lasu.

Advertisement