Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Klasztor Spinjitzu (ang. Monastery of Spinjitzu) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Klasztor, w którym szkolą się prawdziwi mistrzowie spinjitzu.

Historia[]

Klasztor Spinjitzu został zbudowany przez Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Jego młodzi synowie - Garmadon i Wu - pojedynkowali się na katany. Gdy pewnego dnia młodszemu synowi mistrza wypadła katana i wyleciała poza jego mury, starszy syn mistrza poszedł po nią. Niestety został ukąszony przez młodego Pożeracza Światów i zabrany przez swego ojca z powrotem do klasztoru.

Po śmierci ojca, Wu i Garmadon wyrośli na dorosłych mistrzów. Wu trenował w klasztorze młodego chłopaka imieniem Morro podczas, gdy jego starszy brat ćwiczył pod okiem mistrza Chena. Młody Morro opuścił jednak mury klasztoru po tym jak złote bronie go nie wybrały.

Opis[]

Klasztor Spinjitzu jest jednym z miejsc w serialu. Jest klasztorem znajdującym się na samym szczycie Gór Niemożliwie Wysokich. Zbudowano go na kształt okręgu. Jest otoczony biało-czerwonymi murami. Posiada czarny, szpiczasty dach. W środku można znaleźć sypialnię mistrzów oraz pokoje przyszłych mistrzów spinjitzu. Na zewnątrz widzimy również salę treningową.

Wystąpienia[]

Odcinki pilotowe[]

  • Tajemnice ninja
  • Złota broń

Odcinki krótkometrażowe[]

  • Lot smoka
  • Nowi mistrzowie spinjitzu
  • Pojedynek braci

Sezon pierwszy - Rok węży[]

  • Atak węży
  • Dom
  • Czas ucieka

Sezon drugi - Ostateczna bitwa[]

  • W złym miejscu, o niewłaściwym czasie

Sezon piąty - Opętanie[]

  • Opowieści o duchach

Sezon szósty - Podniebni piraci[]

  • Wróg publiczny numer jeden

Sezon siódmy - Ostrza czasu[]

  • Władcy czasu (we wspomnieniach)
  • Początki
  • Zagubieni w czasie

Odcinki specjalne[]

  • Święto Umarłych
Advertisement