Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Klasztor Garmadona (ang. Garmadon's Monastery) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Klasztor, którym mieszkają Lloyd, zwany także jako Zielony Ninja, i jego rodzice.

Historia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

Klasztor został stworzony przez Garmadona i jego żonę Misako w celu trenowania nowych uczniów z dala od zgiełku miast. Ninja uciekli do Klasztoru, gdy Cyfrowy Władca przejął władzę nad stolicą Ninjago w celu ukrycia Lloyda Garmadona. Niestety zostali namierzeni przez Ninjadroidy, którzy zaatakowali Klasztor. Ninja i Garmadon uciekli w celu dalszego ukrycia Zielonego Ninja, a Misako obiecała zaopiekować się budynkiem.

Sezon czwarty - Turniej Żywiołów[]

Po poświęceniu Zane'a w walce ze Złotym Władcą, Ninja zamieszkali w Klasztorze z którego uciekli, by wziąć udział w Turnieju Żywiołów. Nie wiadomo co się stało z Klasztorem po wygnaniu Garmadona do Przeklętej Krainy.

Opis[]

Klasztor jest miejscem w serialu. Jest również budynkiem, który zbudował mistrz Garmadon wraz ze swoją żoną Misako. Tutaj obaj małżonkowie uczą młodych uczniów z odległych miast przeróżnych sztuk walki, w tym walki w stylu milczącej pięści. Budynek posiada pięć kondygnacji. W środku można dostrzec salę walk oraz sypialnię Lloyda. Oprócz tego znajdują się też salon, kuchnia oraz sypialnia rodziców Lloyda. Klasztor jest otoczony kilkoma domkami. Na jednej ze ścian zewnętrznych znajduje się młyn.

Galeria[]

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Droga milczącej pięści
  • W otchłani
  • Tytanowy ninja

Sezon czwarty - Turniej Żywiołów[]

Advertisement