Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Cinema 15 – jedno z kin, w którym rozgrywa się akcja serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Role w odcinkach[]

  • Idź Ser, idź – w tym odcinku w kinie odbył się seans filmu o kosmitach, na którym był Bloo. W widowni widać było także rodzinę bogaczy i Dylana Lee. Franka przyjechała razem z Maksem i Serem po Bloo, aby go odebrać z seansu. Zaraz po wyjściu z autokaru Ser uciekł, a Franka i Maks ruszyli za nim w pogoń jednocześnie demolując sklepik oraz zakłócając spokój w trakcie emisji filmu.
  • Bilet na Roda – Bloo i Jackie Kaktus przybyli na film z udziałem Roda Tango. Jednak w trakcie emisji przyjaciel Maksa zorientował się, że to nie był ten film, na który chciał iść (pragnął zobaczyć premierę nowego filmu akcji z dreszczykiem akcji), a melodramat. Skończyło się to wyjściem Bloo z kina. Jackie został.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W Idź Ser, idź nie ma żadnej kasy na zewnątrz, a w Bilecie na Roda budka biletowa już jest widoczna. Mogła zostać wybudowana wraz z rozwojem fabuły. Jest to nadal ten sam budynek, co widać po budynkach w tle czy dekoracjach architektonicznych.

Zobacz też[]

Advertisement