Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Zając pisze

Ten artykuł wymaga poprawy!
Znajdują się w nim błędy lub pewne braki.

Należy oddzielić artykuł na dwie części o dwóch osobnych postaciach. W razie potrzeby można użyć zbiorczej treści tego artykułu do osobnego artykułu o relacji tych postaci.
Jeśli możesz, zajmij się tym.
Konserwacja wymaga koncentracji.Pan Zając

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Katie i Sadie – uczestniczki animowanego reality show Totalna porażka, dubbingowane w polskiej wersji przez Katarzynę Łaskę i Magdalenę Stużyńską-Brauer. Występują jako zawodniczki w sezonie Wyspa totalnej porażki, jako komentatorki w sezonach Plan totalnej porażki i Totalna porażka w trasie oraz jako goście specjalni w sezonie Totalna porażka: Zemsta wyspy.

Historia[]

Wyspa totalnej porażki[]

Wakacje z piekła rodem[]

Historia Katie i Sadie rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Wakacje z piekła rodem. Wraz z 20 uczestnikami przybyły na teren położonego na wyspie obozu Wawanakwa. Pojawiły się tam jako czternasty i piętnasty uczestnik programu. Obie były podniecone tym faktem, że się tam znalazły. Podczas podziału każda z dziewczyn trafiła do innej drużyny: Katie wraz z Gwen, LeShawną, Heather, Beth, Lindsay, Cody'm, Trentem, Owenem, Noah i Justinem znalazła się w drużynie "Wrzeszczących Susłów", a Sadie – wraz z Izzy, Bridgette, Courtney, Evą, Duncanem, Haroldem, Ezekielem, DJ-em, Geoffem i Tylerem w drużynie "Zabójczych Okoni". Dziewczyny były bardzo zrozpaczone z tego powodu.

W drugiej części odcinka podczas pierwszej części zadania Sadie prosiła Chrisa, aby pozwolił Katie być w jednej drużynie. Prowadzący zgodził się na to. Izzy również się zgodziła na zamianę z Katie. W ten sposób rudowłosa dziewczyna przeszła do drużyny "Wrzeszczących Susłów", a Katie – za zgodą Chrisa – do drużyny "Zabójczych Okoni". Później obydwie skoczyły z klifu bez problemu, trzymając się za ręce. W drugiej części zadania podczas przenoszenia drewnianych skrzyń przyjaciółki zrobiły sobie krótki odpoczynek i poszły razem w krzaki, aby oddać mocz. Gdy wróciły, Eva zapytała je, czy im lepiej. Odparły, że już lepiej. Później kontynuowały dalsze przenosiny, lecz nagle poczuły swędzenie i pieczenie w pośladkach.

Okazało się jednak, że ten problem spowodował trujący bluszcz. Obie wpadły w panikę i zaczęły szorować pośladkami po piasku. W końcu zostały na plaży i wskoczyły do wody podczas, gdy pozostali członkowie ich drużyny poszli wykonać zadanie. Po chwili wróciły do obozu razem z Bridgette, jednak przez to zdarzenie nie mogły wziąć aktywnego udziału w budowie basenu. Całe zadanie dla nich i ich drużyny przez serię problemów zakończyło się porażką. Podczas obiadu czekały na decyzję, kto powinien opuścić program. Były bardzo złe na Ezekiela, który powiedział, że dziewczyny są słabsze od chłopców. Podczas ceremonii otrzymały swoje pianki: Katie dostała piankę jako trzecia, a Sadie – jako siódma.

Wielkie spanie[]

W trzecim odcinku programu kolejne zadanie poszło im kiepsko: we wstępie dziewczyny były wśród uczestników, którzy nie chcieli biegać. Za to szły razem z Gwen i Haroldem w grupce. Mimo to, że nie mogły biegać, ułożyły swoje głowy na stole i wyglądały na zmęczone. Podobnie jak reszta, zjadły swoje pyszne śniadanie. Podczas tego zadania razem usnęły przed upływem doby głośno pochrapując. Tylerowi przez brak snu wydawało się, że zaatakował je niedźwiedź grizzly. Sytuację zauważył Trent. O świcie, podobnie jak reszta uczestników, którzy spali, poszły się umyć. Wieczorem, będąc na czwartym i piątym niezagrożonym miejscu, otrzymały kolejne pianki.

Awantura przy grze w zbijaka[]

W odcinku Awantura przy grze w zbijaka, na samym początku dziewczyny były bardzo zmęczone nie tylko po ostatnim wyzwaniu, ale również po nieprzespanej nocy z winy Harolda, który chrapał przez całą noc. Jedna z nich, Sadie, ukryła się pod stołem po zobaczeniu złości Duncana. Gdy w stołówce pojawił się Harold, obie dziewczyny wybuchły śmiechem. Następnie wzięły udział w trzecim wyzwaniu: Katie rywalizowała w czterech rundach, Sadie zaś siedziała na ławce podczas trzech z nich. W dwóch pierwszych rundach wraz ze swoją drużyną ulegały drużynie przeciwnej. Jednak dzięki metodzie Duncana oraz ostatecznemu unikowi, który zrobił Harold poprzez złapanie piłki, wygrały trzy z pięciu rund podczas gry w zbijaka. Podobnie jak reszta drużyny cieszyły się z pierwszego zwycięstwa, które uchroniło je od eliminacji.

Niezbyt sławni[]

W odcinku Niezbyt sławni dziewczyny zebrały się w amfiteatrze. Razem wzięły udział w castingu do "Konkursu talentów". Wspólnie zatańczyły bardzo dziwny taniec, który nie spodobał się reszcie. Jednej z nich spodobał się nie tylko taniec DJ-a ze wstążką, ale i również występ Geoffa. Obie z krzykiem i piskiem biły im brawa. Po wypadku Courtney, obie dziewczyny siedziały przed amfiteatrem. Gdy Bridgette trafiła w Katie wymiocinami, dziewczyna krzyknęła i zwymiotowała na swoją najlepszą przyjaciółkę, Sadie. Potem razem popatrzyły, jak Harold zrobił niesamowity beat-box, za który dostał 9 punktów.

Kiepskie[]

W kolejnym, piątym zadaniu, które miało miejsce w odcinku Kiepskie, Katie i Sadie podczas wyprawy zauważyły pyszne jagody i zjadły je. Później z przerażeniem odkryły, że zgubiły się w lesie i zaczęły nawoływać resztę, ale nie było skutku. Przypominały sobie, ze kiedyś zgubiły się w supermarkecie. Po opowiadaniu spróbowały jeszcze raz, lecz było cicho. Pomiędzy nimi dochodziło do kłótni. Gdy po raz drugi szły w kółko, przestraszyło je pohukiwanie sowy. Były bardzo przerażone i z krzykiem pobiegły przez las. Przez ciągłe kręcenie się musiały przenocować w jaskini, gdzie przestraszyły się nietoperzy.

Rano, gdy się obudziły, zauważyły wściekłego niedźwiedzia i z krzykiem uciekły z jaskini. Jednak dotarły do mety spóźnione i opowiadały reszcie całą historię. Po chwili zaczęły się przepraszać. Gdy się przytulały, Courtney podeszła do nich i ze złością oskarżyła je o to, że przez nie drużyna "Okoni" po raz trzeci z kolei uległa rywalom. Niezadowolenie ich kolegów budziło fakt, że drużyna "Susłów" w nagrodę pojechała na darmowe zakupy w mini sklepiku.

Wieczorem podczas kolejnej ceremonii rozdania pianek stały się osobami zagrożonymi. Były bardzo zdenerwowane, lecz niestety obie dziewczyny zostały rozdzielone, po tym jak ostatnia pianka trafiła do Sadie. Katie ze smutkiem stwierdziła, że to nie w porządku. Jednak chwilę później miała już dość siły, aby dodać Sadie odwagi i chęci dalszej gry. Powiedziała swojej najlepszej przyjaciółce również, że musi sama dać radę w kolejnych zadaniach. Poprosiła ją również, aby wygrała kolejne wyzwania dla nich, aż w końcu wsiadła na podkład Łódki Przegranych i odpłynęła. Załamana Sadie zaś po jej wyjeździe przeżyła gorycz rozłąki.

Czynnik fobii[]

Na początku odcinka Czynnik fobii Sadie opłakiwała odejście Katie i ani na krok nie miała zamiaru opuścić Portu Wstydu. A w dodatku mocno się trzymała desek. Bridgette bezskutecznie próbowała ją pocieszyć. Po przyjściu na ognisko, przyznała się, że najbardziej boi się fryzur, ale postanowiła działać w szóstym zadaniu. Nazajutrz wraz z Lindsay spędziła cały dzień z okropną fryzurą. Mimo że zdobyła punkt, jej drużynie nie udało się wygrać zadania z powodu fobii Courtney na zieloną galaretkę.

W górę strumienia[]

W odcinku W górę strumienia Sadie wzięła udział w siódmym wyzwaniu. W pierwszej części zadania płynęła łódką razem z Duncanem i Haroldem. Dzięki niej jej koledzy dotarli do wyspy kości, potem rozpalili ognisko. Ponieważ wiosła zostały przypadkowo spalone, Sadie i jej drużynie pomógł DJ, który mimo fobii na wodę, ruszał nogami. Ostatecznie dziewczynie udało się wygrać pierwsze wyzwanie dla Katie oraz trzecie dla swojej drużyny.

Polowanie złej woli[]

W ósmym zadaniu, które miało miejsce w odcinku Polowanie złej woli, Sadie wraz z Courtney, Duncanem i DJ-em była mianowana jelonkiem i bez przeszkód wędrowała po lesie. Gdy znalazła się na muszce Beth, spłoszyła ją Heather. W wygraniu zadania pomogli jej Geoff, Bridgette i Harold, którzy jako myśliwi oddali strzał w kierunku "Susłów". I ten sposób Sadie wygrała kolejne wyzwanie dla Katie i czwarte dla swojej drużyny.

Skoro nie możesz znieść upału…[]

W odcinku Skoro nie możesz znieść upału… Sadie wzięła aktywny udział w kulinarnym wyzwaniu. Podczas dziewiątego wyzwania razem z Haroldem przygotowała przystawkę. Zaśmiała się z kawałów, które DJ, Geoff i Duncan zrobili jej partnerowi. Ostatecznie padł wynik 21-11 dla Sadie i reszty drużyny "Okoni". To było jej trzecie zwycięstwo dla Katie i piąte dla zespołu. Oprócz nietykalności w nagrodę zjadła wraz z kolegami pięciogwiazdkową kolację.

Komu możesz zaufać?[]

Sadie wzięła udział w dziesiątym zadaniu, które miało miejsce w odcinku Komu możesz zaufać?, jednak poszło jej gorzej – w jednym z wyzwań zamiast trafić w jabłko, Sadie trafiła w Courtney. Strzelała po tym, jak LeShawna strąciła strzałę z głowy Owena. Zatrzymał ją Chris, a jej partnerka tego nie wybaczyła. Przez nią "Zabójcze Okonie" znowu przegrały wyzwanie. Wieczorem była jednym z zagrożonych obozowiczów wraz z Haroldem. Jednak ten drugi dostał ostatnią piankę. Zasmucona dziewczyna, którą przegłosowali inni zawodnicy, obraziła się na swoich kolegów i pobiegła z płaczem do Portu Wstydu, gdzie ponownie spotkała Katie. Obie przyjaciółki znów były razem.

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie[]

W dwudziestym drugim odcinku dziewczyny wraz z innymi wyeliminowanymi wcześniej zawodnikami spędziły miły czas na Playa Los Przegranos. Tam nie tylko korzystały z baru, ale również zachwycały się Justinem. Przypadkowo zagłosowały na LeShawnę, z którą chciały się spotykać na pięciogwiazdkowym kurorcie.

Jak spękasz, to wylatujesz[]

Pod koniec odcinka Jak spękasz, to wylatujesz dziewczyny były widoczne wraz z siedemnastoma wyeliminowanymi wcześniej zawodnikami w pięciogwiazdkowym kurorcie. Tutaj usłyszały krzyk Heather, którą wyeliminowano z powodu zniszczonej podczas zadania fryzury.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich[]

Powróciły w ostatnim odcinku pierwszej serii programu na ogłoszenie wyników.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej porażki[]

W odcinku specjalnym wraz z dwudziestoma innymi zawodnikami szukały walizki wypełnionej okrągłym milionem dolarów. Pod koniec odcinka dziewczyny mimo, że wraz z Tylerem, Ezekielem, Cody'm, Noah, Evą i początkowo Courtney (która wygrała sprawę w sądzie) nie udało się dostać się na Plan totalnej porażki, są bardzo szczęśliwe.

Plan totalnej porażki[]

Dziewczyny po przegranej kwalifikacji do drugiego sezonu wystąpiły jako komentatorki ostatnich wydarzeń, jakie miały miejsce w pięciu poprzednich odcinkach programu. Podczas jednego z podsumowań (PTP Podsumowanie I: Rozpacz Trenta) stoczyły spór o Trenta. W drugim podsumowaniu (PTP Podsumowanie II: Dla Gwen i zapomnienia) założyły klub fanów Trenta. Wystąpiły również w odcinkach PTP Podsumowanie III: Owen lub przegrana i Bunt w studiu, jednak nie wypowiedziały swojej kwestii. Odpowiedziały również na pytania dwójki finalistów, którymi są Duncan i Beth, oraz były wraz z resztą zaszokowane remisem pomiędzy nimi (odc. PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?). W odcinku specjalnym drugiego sezonu, gdy na planie pojawił się Alejandro, były nim zauroczone. Później wraz z innymi uczestnikami, poza Sierrą uczestniczyły w wyścigu celebrytów, które przegrały.

Totalna porażka w trasie[]

TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette[]

Dziewczynom znów nie dopisało szczęście. Tym razem wraz z Geoffem (który razem z Blaineley i Bridgette został gospodarzem podsumowań), Evą, Trentem, Beth i Justinem nie udało się zakwalifikować się na Totalną Porażkę w trasie. Ale za to uczestniczyły w podsumowaniach kilku odcinków trzeciego sezonu w roli komentatorek ostatnich wydarzeń. W pierwszym z nich wraz z Beth podziwiały występ zespołu "Porażkowi Bracia" wykonującego piosenkę Boski urok masz. Nie tylko były zafascynowane boysbandem, ale również walczyły o niego. Były również wzruszone podczas słuchania piosenki Tak mi przykro śpiewanej przez Bridgette oszukaną przez latynoskiego lalusia, który toczy walkę o milion.

TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon[]

W odcinku TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon pojawiły się również w zbieraniu pieniędzy na uzupełnienie do samolotu przed anulowaniem przez międzynarodowe stacje telewizyjne trzeciego sezonu reality show Totalna porażka w trasie w trybie natychmiastowym. Gdy Bridgette zapowiedziała występ "Porażkowych Braci", wraz z Beth oklaskiwały ich krzycząc. Wkrótce zostały związane wraz z pozostałymi byłymi zawodnikami i wisiały nad basenem z rekinami. Po spowodowanym przez Izzy wybuchu bomby trochę ucierpiały.

TPwT Podsumowanie III: Po bólu![]

TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl[]

Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze[]

Aloha, Finał![]

Wraz z innymi osobami, w tym również uczestnikami, którzy wcześniej odpadli, uczestniczyły także w finałowej rywalizacji pomiędzy Heather i Alejandro oraz na ogłoszeniu ostatecznych wyników w ostatnim odcinku trzeciego sezonu.

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Większe, gorsze, brutalniejsze![]

Dziewczyny pełniły również rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! pojawiły się z uczestnikami pierwszej generacji na jachcie. Podczas przeprawy jachtem na samym jego końcu, będąc obok Courtney, Geoffa, Bridgette, Alejandro, Heather i Ezekiela, całowały się z Trentem mocno go ściskając.

Charakterystyka[]

Katie i Sadie są parą zawodniczek animowanego reality show. Najbardziej znane są jako Najlepsze Przyjaciółki Do Końca Życia. Są jak siostry-bliźniaczki. Wychowują się w niewielkim mieście Twig Harbour, w którym się poznały. Z charakteru są miłe i urocze. Zawsze trzymają się razem. Są nierozłączne. Mają również doświadczenie obozowe. Lubią podrywać chłopaków, czytać magazyny dla dziewczyn i robić makijaż. Podkochują się w Justinie i Trencie. Dopełniają się doskonale, np. Katie umie prowadzić samochód, a Sadie wie, jak dojechać do celu. Podczas swoich występów w pierwszym sezonie Totalnej porażki ich przyjaźń jest wystawiona na ciężką próbę. Rzeczami, których się najbardziej boją, są m.in. rozłąka po między nimi, fatalne fryzury i nietoperze.

Wygląd[]

Katie[]

Katie

Katie jest wysoką Mulatką. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Bridgette i Gwen. Ma szczupłą budowę ciała czym dorównuje m.in. Heather, Courtney, Izzy, Zoey oraz bliźniaczkom Samey i Amy. Jej cera ma kolor jasnobrązowy. Ma długie czarne włosy do kolan związane różową gumką w dwa kucyki. Na jej ustach znajduje się różowy błyszczyk.

Zwykle nosi czarną topową bluzkę w białe, cienkie poziome paski, różowe sztruksowe spodnie i różowe buty na koturnach, które ma na nogach podczas pierwszego wyzwania w drugiej części odcinka Miejsce takie sobie. Jej strój uzupełniają małe czarne kolczyki. W specjalnym odcinku drugiego sezonu reality show Wyścig celebrytów Planu totalnej porażki – powrót jej ubiór ma kolor zielony. Natomiast na pierwsze zadanie eliminacyjne, którym jest skok do bezpiecznej strefy i kąpiel przy dużym, luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos wkłada różowe bikini składające się z jasnoróżowego topu w grochy bez ramiączek i ciemnoróżowego dołu.

Sadie[]

Sadie

Sadie jest niższą od Katie dziewczyną. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Dawn i Cameronowi. Ma tęgą budowę ciała czym dorównuje m.in. Staci. Jej cera ma kolor śnieżnobiały. Tak samo jak Katie, ma długie do szyi czarne włosy związane różową gumką w dwa kucyki i różowy błyszczyk znajdujący się na ich ustach.

Zwykle nosi ten sam strój co Katie, czyli czarną topową bluzkę w białe, cienkie poziome paski, różowe sztruksowe spodnie i różowe buty na koturnach, które ma na nogach podczas pierwszego wyzwania w drugiej części odcinka Miejsce takie sobie. Jej strój uzupełniają małe czarne kolczyki. W specjalnym odcinku drugiego sezonu reality show Wyścig celebrytów Planu totalnej porażki – powrót jej ubiór ma kolor zielony. Natomiast na pierwsze zadanie eliminacyjne, którym jest skok do bezpiecznej strefy i kąpiel przy dużym, luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos wkłada różowe bikini składające się z jasnoróżowego topu w grochy bez ramiączek i różowego dołu.

Cytaty[]

"To nie sprawiedliwe!"
― Katie po eliminacji, odc. Kiepskie
"Będę za tobą tęsknić! Paaaa..."
― Sadie po odejściu Katie

O Katie i Sadie[]

"Ja się z nią zamienię."
Izzy, która zgadza się na zamianę drużyn, odc. Miejsce takie sobie
"O, nie eee... Nie tak szybko susełeczki. Wygląda na to, że Zabójcze Okonie zgubiły kilka rybek."
Chris McLean po odkryciu braku Katie i Sadie, odc. Kiepskie
"Ekhmm... Skończyłyście swój "festiwal miłości"? Dobrze. To dzięki wam... Przegraliśmy wyzwanie!"
Courtney, odc. Kiepskie

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Katie i Sadie}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Katie i Sadie są obok Zoey, Anny Marii, Blaineley, LeShawny i Sierry parą osób, które noszą kolczyki.
  • Są parą uczestniczek, które tak jak siedem innych zawodniczek (w odc. Miejsce takie sobie) noszą dwuczęściowe stroje kąpielowe.
  • Katie jest osobą, która najdłużej nie brała udziału w grze – odpadła już w szóstym odcinku pierwszego sezonu, do tej pory nie pojawiła się jako uczestniczka w żadnym innym sezonie. Sadie uplasowała się na drugim miejscu pod tym względem – odpadła w odcinku jedenastym i podobnie jak przyjaciółka nie pojawiła się w żadnym innym sezonie.
  • Katie jest jedyną uczestniczką z pierwszego sezonu, która nigdy nie była w drużynie z Izzy.
  • Dziewczyny są dwójką z czterech uczestniczek, które rywalizowały o główną wygraną tylko w jednym sezonie. Dwie pozostałe to Eva i Blaineley.
  • Są parą z większości uczestników, którzy korzystali z Pokoju Zwierzeń. Inne osoby to m. in. Zoey, Alejandro, Bridgette, LeShawna, Geoff, Lindsay, Justin, Cody, Owen, Gwen, Noah i Tyler.
    • Są również jedną z par, które pojawiają się w programie. Innym duetem są m.in. Samey i Amy.
  • Katie jest jedną z dwóch zawodniczek, która w polskiej ścieżce językowej mówiła głosem Katarzyny Łaski. Drugą z nich jest Ella.

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki[]

Plan totalnej porażki[]

Totalna porażka w trasie[]

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Zobacz też[]

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaIzzyKatieSadie
Advertisement