Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Katie jest postacią w serialu Totalna porażka. Pasjonatka wszystkiego z lat 80-tych, najlepsza przyjaciółka Sadie, uczestniczka reality show organizowanego przez Chrisa McLeana.

Etymologia[]

Historia[]

Wczesne życie[]

O przeszłości Katie możemy się dowiedzieć niewiele. Katie urodziła się w Twig Harbour, niewielkim mieście niedaleko Toronto. Tam poznała swoją najlepszą przyjaciółkę - Sadie.

Totalna porażka[]

Zapisanie się do programu[]

Sezon 1[]

W pierwszych dwóch odcinkach pierwszego sezonu programu orgaznizowanego przez Chrisa McLeana, Katie wraz z Sadie i 20 innymi uczestnikami przybyła na teren obozu Wawanakwa. Obie były zachwycone widokiem na obóz letni, w którym spędzą razem każdą noc. Przed podziałem na drużyny były pewne, że będą w jednym zespole, ponieważ jedna bez drugiej nie może żyć. Jednak Katie ląduje w drużynie Wrzeszczących Susłów, a Sadie w drużynie Zabójczych Okoni.

W dalszej części odcinka podczas pierwszego wyzwania dziewczyny chciały przekonać Chrisa, by umieścił je w jednej drużynie. Chwilę później Izzy zgodziła się zamienić z Katie. W wyniku zamiany drużyn ona i Sadie były w jednej drużynie. Następnie razem wskoczyły do wody z klifu dając drużynie dwa punkty.

Podczas przenoszenia skrzyń, Katie wraz z Sadie poszła skorzystać z toalety. Po powrocie obie dziewczyny poczuły swędzenie na swoich pośladkach. Okazało się, że przykucnęły nad trującym bluszczem. Przez całe zamieszanie, Katie i Sadie nie mogły uczestniczyć w budowie mini basenu. Całe zadanie dla Katie i jej drużyny zakończyło się porażką. Podczas kolacji obie dziewczyny czekały na decyzję, kto powinien pożegnać się z programem. Były również złe na Ezekiela, który powiedział, że dziewczyny są słabsze od chłopaków. Podczas ceremonii eliminacji Katie otrzymała piankę jako trzeci niezagrożony eliminacją zawodnik.

W trzecim odcinku sezonu zadanie o nazwie Bezsennotlon Katie i jej przyjaciółce poszło kiepsko: we wstępie obie dziewczyny były wśród uczestników, którzy nie chcieli biegać. Za to szły wraz z Gwen i Haroldem w grupie. Później zjadły śniadanie. Podczas zadania Katie usnęła wraz z Sadie przed upływem doby. Następnego dnia rano, obie dziewczyny i reszta zawodników, którzy spali, poszli się umyć. Po raz drugi Katie i jej drużynie nie udaje się wygrać wyzwania. Pod koniec odcinka jako czwarta Katie dostała swoją piankę.

W czwartym odcinku sezonu, na samym początku Katie i jej zespół byli zmęczeni po nieprzespanej nocy i wściekli na Harolda za głośne chrapanie. Gdy ten się pojawił w stołówce, Katie i Sadie zaśmiały się z niego. Następnie obie dziewczyny wzięły udział w grze w zbijaka. Tam Katie została wystawiona do gry w każdej z pięciu rund. W dwóch pierwszych było jej kiepsko, ale dzięki metodzie Duncana oraz unikowi, który wykonał Harold, wraz z Sadie i resztą drużyny wygrała trzy z pięciu rund. Pod koniec odcinka Katie i jej drużyna cieszyli z pierwszego zwycięstwa w wyzwaniu.

W piątym odcinku sezonu, Katie i Sadie zebrały się w amfiteatrze. Razem uczestniczyły w castingu do "konkursu talentów". We dwójkę wykonały bardzo dziwny taniec, który został odrzucony przez resztę drużyny. Później biły brawa zarówno Dj-owi, który wykonał taniec ze wstążką, jak i Geoffowi.

Po tym, jak Courtney uległa wypadkowi, obie dziewczyny siedziały przed amfiteatrem. Podczas występu Bridgette, Katie została przez nią trafiona wymiocinami, krzyknęła i zwymiotowała na Sadie. Potem obie dziewczyny popatrzyły, jak Harold wykonał niesamowity beat-box, za który dostał 9 punktów, czym zapewnił im i reszcie kolejne zwycięstwo w wyzwaniu.

W szóstym odcinku sezonu, podczas wyzwania "Spędzenie nocy w lesie" Katie pokazała Sadie przepyszne jagody. Po zjedzeniu owoców dziewczyny z przerażeniem odkryły, że się zgubiły w lesie. Zaczęły na próżno wołać resztę drużyny. Podczas poszukiwań obie dziewczyny się zaprzeczały, kiedy Katie została oskarżona przez Sadie o brak orientacji. Wieczorem gdy Katie i Sadie po raz drugi szły w kółko, usłyszały pohukiwanie sowy i z krzykiem uciekły do jaskini. Tam musiały spędzić noc, jednak przelatywały nad nimi nietoperze.

Rano, po przebudzeniu Katie i Sadie zobaczyły wściekłego i przerażone pobiegły przez las. Po powrocie do obozu opowiedziały reszcie całą historię. Potem się na wzajem przepraszały, jednak zostały przez Courtney oskarżone o przegraną. Podczas ceremonii elimiacji, Katie została eliminowana z dalszej gry. Przed odejściem dziewczyna dała Sadie kilka słów na zachętę. Była to wtedy rozłąka pomiędzy przyjaciółkami.

W jedenastym odcinku sezonu pod sam koniec, Katie była widoczna na pokładzie Łódki Przegranych. Zobaczyła Sadie, która została wyeliminowana z gry za trafienie jabłkami w Courtney w konkurencji "Ślepy Wilhelm Tell". Obie dziewczyny objęły się w ramiona i się ściskały z lekkim piskiem.

W dwudziestym drugim odcinku sezonu Katie i Sadie piły napój mleczny, a towarzyszył im Noah. Obie dziewczyny były również zachwycone Justinem. Katie była świadkiem pogryzienia Sadie przez Izzy. Pod koniec odcinka obie dziewczyny zagłosowały na LeShawnę, z którą się chciały spotkać.

W półfinałowym odcinku sezonu pod sam koniec Katie i osiemnastu wcześniej wyeliminowanych uczestników usłyszeli krzyk Heather, która odpadła z finału ze względu na zniszczoną podczas zadania fryzurę.

W wielkim finale sezonu Katie i pozostali zawodnicy pojawili się ponownie na Obozie Wawanakwa, tym razem przybyli na finałową walkę pomiędzy Gwen i Owenem.

W epilogu sezonu Katie i Sadie współpracowały z Justinem w poszukiwaniu walizki z milionem dolarów. Obie nieprzerwalnie skomentowały jego wygląd denerwując go. Gdy obie znalazły się w jaskini, doszło pomiędzy nimi do sprzeczki. Jednak później się pogodziły. Ostatecznie obie wypadły z udziału na Planie totalnej porażki. Z tego powodu Katie wyraziła swoje zadowolenie.

Sezon 2[]

W szóstym odcinku drugiego sezonu, Katie pojawiła się jako gość w Podsumowaniach, których gospodarzami byli Geoff i Brigette. Podczas rozmowy o zerwaniu Trenta i Gwen, wraz z Sadie stały po jego stronie. Jednak ten się nimi nie interesował. Kiedy Katie przypomniała sobie, jak Heather pocałowała Trenta na oczach Gwen, przyznała się, że było jej smutno. Kiedy ona i Sadie chciały pocałować Trenta, poszło między nimi do sporu. Pogodziły się jednak, gdy Trent podał powód obsesji na punkcie liczby 9.

W dwunastym odcinku sezonu, Katie wystąpiła ponownie jako gość Podsumowań. Wraz z Sadie planowała założyć fanklub Trenta lub Klub Anty-Gwen. Obie poczuły miłość do Trenta i nienawiść do Gwen. Większość czasu spędziły ze sobą odpowiadając na serię pytań.

W osiemnastym odcinku sezonu, Katie wraz z Sadie przez cały czas były świadkami rozmowy Geoffa i Bridgette z Owenem, Heather oraz LeShawną.

W półfinale sezonu pod sam koniec Katie i reszta byli świadkami pojawienia się Duncana i Beth w studiu Podsumowań.

W finale sezonu Katie wraz z Sadie i resztą byli obecni podczas ogłoszenia zwycięzcy Planu totalnej porażki, którym moża być Duncan lub Beth.

W epilogu sezonu Katie i Sadie zakończyły swój konflikt z Gwen i dogadały się. Później pojawiły się w jej blogu, ponieważ LeShawna nie mogła tu wystąpić. Jednak nieświadomie irytowały młodą gotkę. Pojawiły się potem na rozdaniu "Nagród Gammie". Wtedy były ubrane na zielono jako cel wsparcia zieleni dla Gwen. Gdy na planie pojawił się Alejandro, Katie wraz z Sadie były nim zauroczone. Później, wraz z resztą uczestników poza Sierrą, uczestniczyły w wielkim wyścigu celebrytów. Ostatecznie Katie wraz z Sadie oraz pięcioma innymi uczestnikami wyleciały z udziału w Totalnej porażce w trasie.

Sezon 3[]

W szóstym odcinku trzeciego sezonu, Katie ponownie pojawiła się jako gość w Podsumowaniach. Mocno przytuliła Trenta, kiedy Blaineley zadawała jej i reszcie pytanie co sądzą o odpadnięciu z eliminacji do kolejnego sezonu. Odpowiedziała, że z powodu braku rywalizacji. Później Katie wraz z Sadie z przerażeniem zobaczyły, że na klipie był Ezekiel ukrywający się na skrzydle samolotu. Gdy zespół "Porażkowi Bracia" wykonywali przebój Boski urok masz Katie rywalizowała wraz z Sadie i Beth. Podczas piosenki Tak mi przykro, którą śpiewała Bridgette, obie dziewczyny były nią wzruszone.

W dwunastym odcinku sezonu Katie wraz z Sadie uczestniczyły w zbieraniu pieniędzy na uzupełnienie paliwa do samolotu przed anulowaniem dalszej części "Totalnej porażki w trasie" przez międzynarodowe stacje telewizyjne w trybie natychmiastowym. Gdy obie dziewczyny wraz Beth usłyszały zapowiedź występu zespołu "Porażkowi Bracia", oklaskiwały ich. Niedługo potem Katie była atakowana przez pandę po tym, jak Blaineley uwolniła wszystkie zwierzęta z klatek. Następnie wraz z innymi wisiała nad zbiornikiem z rekinami. Po wybuchu bomby spowodowanym przez Izzy, Katie wraz z Sadie doznały kilku obrażeń.

W osiemnastym odcinku sezonu Katie i reszta otrzymali puszki, których stawką jest powrót do programu, jeżeli w środku będzie głowa Chrisa. Jednak okazało się, że w środku były orzeszki ziemne. Katie była z tego powodu zadowolona, ale niewiele zrobiła w czasie odcinka podsumowań.

W dwudziestym czwartym odcinku sezonu Katie wraz Sadie, Courtney, Lindsay i Tylerem stała po stronie Alejandro.

W półfinałowym odcinku sezonu pod sam koniec Katie była widoczna wraz z resztą podczas pojawienia się na Hawajach finałowej trójki - Heather, Alejandro i Cody'ego.

W finale sezonu Katie wraz z innymi uczestnikami kibicowała finalistom. Nadal czuła miłość do Alejandro. Była rozczarowana, kiedy młody Latynos w brutalny sposób wygrał dogrywkę z Cody'm o wejście do finału. Pod koniec finału wraz z resztą uczestników uciekła przed erupcją wulkanu. W zakończeniu z Heather, Katie i reszta (poza Courtney) cieszyli się z jej wygranej w sezonie.

Sezon 4[]

W pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Katie była widoczna na jachcie wraz z uczestnikami pierwszej generacji. Na samym końcu jachtu, będąc obok Courtney, Geoffa, Bridgette, Alejandro, Heather i Ezekiela, ona wraz z Sadie całowały się z Trentem mocno go przytulając.

Charakterystyka[]

Katie jest uczestniczką animowanego reality show, której największą rozpoznawalną cechą jest silna przyjaźń z Sadie. Jej hobby są czytanie pism dla dziewcząt i robienie makijażu. Pochodzi z miasta Twig Harbour, w którym ona i Sadie się poznały. Obie robią te same rzeczy, noszą te same ubrania. Zawsze trzymają się razem. Są nierozłączne. Mają obozowe doświadczenie. Dopełniają się doskonale, np. Katie umie prowadzić samochód, a Sadie wie, jak dojechać do celu. Obiektami westchnień obu dziewczyn są Trent i Justin. Słabymi stronami, których Katie nie lubi, są rozłąka z Sadie, fatalne fryzury i nietoperze.

Po raz pierwszy wraz z Sadie pojawia się w pierwszym odcinku pierwszego sezonu programu, gdzie rywalizuje w drużynie "Zabójczych Okoni". Tam zajmuje dziewiętnaste miejsce. W sezonach drugim i trzecim pojawia się jako jeden z gości podsumowań. W czwartym sezonie pojawia się jako gość specjalny.

Zainteresowania[]

Wygląd[]

Katie

Katie jest wysoką Mulatką. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Bridgette i Gwen. Ma szczupłą budowę ciała czym dorównuje m.in. Heather, Courtney, Izzy, Zoey oraz bliźniaczkom Samey i Amy. Jej cera ma kolor jasnobrązowy. Ma długie czarne włosy do kolan związane różową gumką w dwa kucyki. Na jej ustach znajduje się różowy błyszczyk.

Zwykle nosi czarną topową bluzkę w białe, cienkie poziome paski, różowe sztruksowe spodnie i różowe buty na koturnach, które ma na nogach podczas pierwszego wyzwania w drugiej części odcinka Wakacje z piekła rodem. Jej strój uzupełniają małe czarne kolczyki. W specjalnym odcinku drugiego sezonu reality show Wyścig celebrytów Planu totalnej porażki – powrót jej ubiór ma kolor zielony. Natomiast na pierwsze zadanie eliminacyjne, którym jest skok do bezpiecznej strefy i kąpiel przy dużym, luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos wkłada różowe bikini składające się z jasnoróżowego topu w grochy bez ramiączek i ciemnoróżowego dołu.

Relacje[]

Cytaty[]

"To nie sprawiedliwe!"
― Reakcja Katie po eliminacji, odc. Kiepskie

O Katie[]

"Ja się z nią zamienię."
Izzy, która zgadza się na zamianę drużyn, odc. Wakacje z piekła rodem

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Katie}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Katie jest jednym z jedenastu zawodników, którzy zamienili się drużynami.
  • Katie i Sadie są pierwszą parą zawodniczek, które znały się przed programem. Inną parą są Samey i Amy.
  • Katie jest również jednym z czterech uczestników, którzy nie dotarli do scalenia drużyn. Inni to Sadie, Noah i Tyler.
  • Katie jest jedną z trzech uczestniczek dubbingowanych w polskiej wersji przez Katarzynę Łaskę. Inne to Lindsay (sezon II, odcinki 11-17) i Ella.
  • Katie wraz z Sadie korzystała 4 razy z Pokoju zwierzeń.
  • Katie jest zawodniczką, która najdłużej nie brała udziału w grze - odpadła w szóstym odcinku pierwszego sezonu i do tej pory nie konkurowała jako zawodniczka w żadnym innym sezonie.

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki

Plan totalnej porażki

Totalna porażka w trasie

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Zobacz też[]

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyKatieLeShawnaLindsay
Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaIzzyKatieSadie
Advertisement