Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Katedra Świętego Darricka (ang. St. Darrick's Cathedral) – jedno z miejsc w mieście, w którym dzieje się akcja serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Jest to świątynia chrześcijańska, wyznania protestanckiego bądź katolickiego, na co wskazuje krzyż. Pojawiła się w odcinkach Ubiec pannę młodą, podczas ślubu, na którym Maks był drużbą, oraz Straszny dzień wyzwań, kiedy Bloo w ramach wyzwania miał wyjść za Niechlujnego Moe; do ślubu nie doszło. Nigdy więcej nie pojawiła się ani nie była wspomniana w serialu.

Nazwa katedry znana jest z zaproszenia na ślub, przywieszonego na lodówkę w mieszkaniu Maksa. Ceremonia zaś odbyła się w sobotę, 24 lutego, o godzinie czternastej.

Role w odcinkach[]

  • Ubiec pannę młodą – w tym odcinku miał się odbyć ślub kuzyna Maksa, Toma. Maks został drużbą razem z innym mężczyzną, Kenem. Bloo myślał jednak, że to właśnie Maks planował się pobrać, w związku z czym kompletnie zrujnował najszczęśliwszy dzień w życiu młodej pary. Dodatkowo, okazało się, że narzeczona Toma zdradzała go z Kenem.
  • Straszny dzień wyzwań – w tym odcinku budynek kościoła pojawia się bardzo krótko; widoczna jest tylko część ołtarza oraz ksiądz udzielający sakramentu małżeństwa młodej parze, w tym wypadku Bloo i Niechlujnemu Moe. Gdy ksiądz zapytał, czy ktoś się nie zgadza przeciwko ich szczęściu małżeńskiemu, zgłosił się Niechlujny Moe (Maks wyzwał Bloo, aby ożenił się z Moe).

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Patron świątyni może nawiązywać do Darricka Bachmana, jednego ze scenopisarzy serialu.
Advertisement