Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster
Hotel night

Welshley Arms nocą

Hotel Welshley Arms - jedno z miejsc w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Opis[]

Hotel jest miejscem zlokalizowanym w centrum miasta, gdzie rozgrywa się akcja serialu. Jest to dwugwiazdkowy[1], przydrożny hotel, w którym zakwaterowali się zmyśleni przyjaciele na jedną noc. Obok niego działa także stacja paliw. W budynku jest także dostępny sklepik w którym sprzedawane są przekąski, a także budka telefoniczna. Dojazd do niego od domu pani Foster zajmuje około siedem godzin.

Role w odcinkach[]

  • Psikusowa wojna – to pierwszy i jedyny odcinek, w którym hotel został pokazany. W tym miejscu toczy się praktycznie cały odcinek. Zmyśleni przyjaciele z domu pani Foster są zmuszeni przenieść się tam na jedną noc z powodu dezynsekcji. Odcinek przedstawia, że w każdym pokoju znajduje się mini-lodówka, telewizor na którym można zamówić filmy, łazienka z wieloma udogodnieniami oraz standardowe łóżko. Hotel umożliwia także różne usługi telefoniczne. Za pomocą telefonu można do pokoju zamówić posiłek.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Jak wynika ze znaku drogowego niedaleko hotelu, znajduje się on niedaleko autostrady międzystanowej nr 5, która przebiega przez Kalifornię, Oregon i Waszyngton.
  • Dania jakie można zamówić telefonicznie, dzwoniąc do obsługi, w hotelu, to między innymi:
    • bekon
    • płatki
    • kanapki
    • lukrecja
    • naleśniki
    • "deska" serów, w tym:
      • gouda
      • cheddar
      • mazdamer
      • limburger

Przypisy

Zobacz też[]

Advertisement