FANDOM

Ddzppf logo

Heiress – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

CharakterystykaEdytuj

Heiress pojawia się jedynie w jednym odcinku serialu, a mianowicie w Koko na gigancie. Z tego odcinka możemy się dowiedzieć, iż Heiress jest typową nastolatką z bardzo bogatej rodziny, która woli się stroić, leniuchować i szpanować, niż się uczyć. Jednakże po monologu jej nowej nauczycielki, Koko, Heiress zmieniła zdanie. Posiada pieska o imieniu ChiChi. Później pojawiła się wraz z Koko w programie "Cristy na żywo", gdzie wraz z nią udzielała Cristy wywiadu. Udało jej się wylansować zmyśloną przyjaciółkę na wielką gwiazdę.

WyglądEdytuj

Heiress jest nastolatką o blond włosach. Ma szminkowane na czerwono usta, wydłużone rzęsy oraz wymalowane na różowo powieki. Jej twarz wygląda na wypudrowaną. Na głowie nosi duże okulary przeciwsłoneczne. Na szyi ma amulet w kształcie serca. Nosi czarny t-shirt, spódniczkę w ciemnoróżowe wzory i czarne szpilki.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Niezwykłe jest to, że w bardzo szybkim tempie Heiress nauczyła się rozumieć Koko. Rozumiała jej mowę od pierwszego poznania, a także nauczyła się mówić w języku Koko, co zaprezentowała w programie Cristy na żywo.
  • Gdy Heiress pisała SMS na, adresatem był jej pies, ChiChi. Co więcej, pisała, że chce się umówić na kawę.
  • Heiress oznacza w języku angielskim "spadkobierczynię". Zapewne odnosi się to do jej majątku po rodzicach.
    • We wzorcowej angielszczyźnie wyraz heiress czyta się z niemą głoską "h".
  • Posiada swoją własną limuzynę.

Wystąpienia Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Zobacz też Edytuj