Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Harold Norbert Cheever Doris McGrady V jest postacią w serialu Totalna porażka. Inteligentny i dziwaczny harcerz, były chłopak Leshawny, uczestnik reality show organizowanego przez Chrisa McLeana.

Etymologia[]

Historia[]

Wczesne życie[]

Totalna porażka[]

Zapisanie się do programu[]

Sezon 1[]

Historia Harolda rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Wakacje z piekła rodem. Wraz z 21 uczestnikami przybył na teren opuszczonego obozu letniego, który jest położony na wyspie Muskoka w Ontario. Pojawił się tam jako dziewiąty, wraz ze swoim instrumentem klawiszowym. Był zachwycony tym, że będzie rywalizował w programie, podczas którego może się wykazać swoimi talentami. Został przydzielony do drużyny "Zabójczych Okoni".

W drugiej części odcinka, podczas pierwszej części wyzwania nie bał się skoczyć z wysokiego klifu. Wraz z Ezekielem zaliczył swój skok z bolesnym skutkiem. Zaś w drugiej części zadania był kilkakrotnie kontuzjowany gdy próbował z resztą zbudować mini basen. Otrzymał piankę jako szósty.

W trzecim odcinku programu (Wielkie spanie) dotarł do stołówki jako ostatni. Podczas drugiego wyzwania, gdy usnął, jego wróg Duncan zrobił mu złośliwy kawał: zamoczył mu rękę w kubku z wodą, przez co ten oddał mocz w spodnie. Był osobą zagrożoną i otrzymał piankę jako ostatni.

W dwóch kolejnych odcinkach (Awantura przy grze w zbijaka i Niezbyt sławni) zmotywował swoją drużynę do zwycięstwa: najpierw poprzez złapanie piłki za namową Courtney, a później wykonując swój beat box.

W odcinku Kiepskie podczas wyprawy na obozowisko nie zauważył zniknięcia Katie i Sadie. Był bardzo zdziwiony ich historią. Wraz z resztą drużyny złościł się na zawodniczki za to, że przez nie Chris ukarał ich dyskwalifikacją. Był piątym uczestnikiem, który dostał swoją piankę.

W odcinku Czynnik fobii podczas wyzwania próbował przezwyciężyć lęk przed wojownikiem ninja. Nie udało się jednak, gdy wylądował w toalecie.

W trzech kolejnych odcinkach (W górę strumienia, Paintball i polowanie na jelenia oraz Skoro nie możesz znieść upału… poszło mu lepiej – najpierw popłynął na teren Wyspy Kości wraz z Sadie i Duncanem, potem wraz z Bridgette i Geoffem trafił w Heather jako jelenia, a na końcu pomógł swojej drużynie ugotować obiad dla prowadzącego. Podczas wyzwania związanego z gotowaniem był wyśmiewany trójkę swoich kolegów.

Podczas kolejnego wyzwania w odcinku Komu możesz zaufać? miał alergię na jabłka i wycofał się z konkurencji "Ślepy Wilhelm Tell". Udało mu się ostatecznie wykonać zadanie "Ślepy trapez". Otrzymał ostatnią piankę.

W odcinku Podstawy naprężenia był ciągle nękany przez Geoffa i Duncana. Miał problem z wytrzymaniem biegu przez płotki i pokonaniem ściany. W zemście na swoim koledze za jego głupie kawały zagłosował na Courtney. Po raz kolejny otrzymał ostatnią piankę.

W odcinku Ekstremalna tortura podczas wyzwania zebrał wszystkie chorągiewki, jednak nie dotarł do mety. Przez upadek na głaz wraz z drużyną stracił szansę na wygraną. Ostatecznie został wyeliminowany. Przed odpłynięcie przybył innym piątkę i odkrył list od LeShawny.

W odcinku Ekstrawaganckie Obozo-jmanie wraz z innymi zawodnikami wypoczywał w hotelu Playa Los Przegranos.

Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów w środku.

Sezon 2[]

Wraz z 14 osobami zakwalifikował się do drugiego sezonu programu. W dwóch pierwszych odcinkach rywalizował samodzielnie.

Dopiero w trzecim odcinku, wraz z Gwen, Heather, LeShawną, Duncanem i DJ-em, został przydzielony do drużyny "Trzeszczących Żarów". W tym samym odcinku wyrzucił Izzy z programu.

W piątym odcinku programu kłócił się z Duncanem. Pod sam koniec zapewnił swojej drużynie wygraną i wyeliminował z programu Trenta.

Podczas gry jego drużynę opuścili: Gwen (w odcinku Wypożyczona kuchnia szefa), DJ (zrezygnował z dalszej gry w odcinku Projekt piaskowa czarownica), Heather (w odcinku Dzieci za milion dolarów) i LeShawna (w odcinku -M- Wykręcone połączenie).

Ostatecznie opuścił program w odcinku 2008: Owen w kosmosie.

Pojawił się również w dwóch ostatnich odcinkach programu, w tym na ogłoszeniu wyników w odcinku PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?.

W odcinku specjalnym wziął udział w wyścigu celebrytów, który wygrał.

Sezon 3[]

Wraz z 17 osobami zakwalifikował się do trzeciego sezonu programu. W pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie wykonał piosenkę Leć z nami już. Został przydzielony do drużyny "Zwycięzców". Otrzymał również magiczny kij odstraszający złe moce. W drugiej części odcinka zbudował łódź. Był również zły na Ezekiela za to, że zgubił po drodze kij należący do jego drużyny. Zagłosował na niego wielokrotnie stemplując jego paszport.

W odcinku Zakręcony czas w Japonii wraz z resztą wylądował w Japonii. Wystąpił w filmie reklamowym drużyny w kostiumie samuraja. W trakcie wyzwania filmowego galopował na swoim koniu w kierunku wsi. Umierał z głodu, lecz gdy piłka plażowa pękła jak balon, w jego ustach znalazł się rybi ogonek. Niestety jego drużyna znów poniosła porażkę. Podczas ceremonii z fistaszkami postanowił zrezygnować z dalszej gry o milion, ponieważ czuł się winny kolejnej porażki. Ostatecznie opuścił program zapominając zabrać spadochron ze sobą.

Pojawił się również we wszystkich podsumowaniach oraz w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu, w tym na ogłoszeniu wyników w odcinku finałowym Aloha, Finał!.

Sezon 4[]

Harold wraz z 23 innymi uczestnikami pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! podczas przeprawy jachtem tańczył z DJ-em i LeShawną podczas gdy Duncan i Gwen całowali się, a Eva skrzyżując ręce odczuwała brak emocji.

Charakterystyka[]

Harold jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest obok Cody'ego, Justina i Trenta jednym z członków zespołu "Porażkowi Bracia". Jest najlepszy nie tylko w szkole, ale również podczas pobytu na obozach naukowych. Zna wiele teorii. Potrafi wykonać beatbox, tańczyć na lodzie, pisać wiersze, budować zamki z piasku itp. Wie wszystko o Japonii. Ćwiczy wschodnie sztuki walki. Jest średni z trójki rodzeństwa. Starszy brat i młodsza siostra podobnie jak jego rówieśnicy uważają go za dziwaka. Chwali się innym z tym co umie. Zawsze wie, co wkurza innych. Najbardziej lubi gry na swoich instrumentach klawiszowych.

Zainteresowania[]

Wygląd[]

Harold

Harold jest wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Tylerowi, Ezekielowi, Lightningowi, Mike'owi i Owenowi. Jest bardzo szczupły, swoją budową ciała dorównuje reszcie zawodników, w tym Noah i Cameronowi. Ma krótkie brązowe włosy przypominające owoce kasztanowca, i czarne oczy, które po założeniu okularów zmieniają kolor na zielony.

Zwykle nosi różową bluzę, na to niebieski t-shirt z hamburgerem na nim i zielonymi pasami na kołnierzu oraz mankietach, zielone sztruksowe spodnie, białe kolanówki w czerwono-niebieskie paski i biało-żółto-niebiesko-zielone tenisówki. Jego strój uzupełniają okulary z jasno-zielonymi soczewkami. Podczas swojej audycji zdarza mu się wkładać mundur harcerski. Natomiast na pierwszą część zadania eliminacyjnego i kąpiel w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada zielone szorty kąpielowe z różowym zdobieniem i nacięciem po bokach na dole w kształcie trójkątów.

Relacje[]

Cytaty[]

O Haroldzie[]

Galeria[]

Ciekawostki[]

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki

Plan totalnej porażki

Totalna porażka w trasie

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Zobacz też[]

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaIzzyKatieSadie
Trzeszczące Żarówy
DJDuncanHaroldGwenHeatherLeShawna
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay
Advertisement