Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Chowder

Gotowanie na zawołanie (ang. Bookin' Cook) – gra online oparta na serialu Chowder.

Wprowadzenie[]

Chowder jako uczeń aspirujący do zostania szefem kuchni musi przygotować się do przyszłego zawodu. Dlatego ma za zadanie obsługę klientów oraz przygotowanie zamówionych przez nich potraw.

Zasady gry[]

Gra składa się z 12 poziomów. Aby każdy przejść, należy zebrać określoną sumę dollopów. Pomiędzy wszystkimi poziomami jest "Nieowocowy Bonus", w którym gracz może uzyskać dodatkowe punkty.

Bohaterowie[]

Etapy gry[]

Poziom 1.[]

Zaczynamy! Musisz obsłużyć trzy maszyny do robienia sosów. Przyrządzaj dania i spełniaj życzenia klientów zanim skończy się czas. Powodzenia!

Poziom 2.[]

Dobra robota! Możesz teraz serwować babeczki, aby klienci byli zadowoleni! Powodzenia!

Poziom 3.[]

O nie! Nadchodzi Paninka. Powiedz jej, żeby sobie poszła, zanim zdąży zdenerwować klientów! Na szczęście masz kolejny nieowoc do robienia dań.

Poziom 4.[]

Super! Przyjechała nowa maszyna z gałkami ocznymi! Dodawaj oczy do sosów, aby robić nowe dania! Powodzenia!

Poziom 5.[]

Próbuj robić dania z dwoma rodzajami sosów! Powodzenia!

Poziom 6.[]

Trufla jest niecierpliwym klientem! Upewnij się, że podasz jej zamówienie jak najszybciej! Powodzenia!

Poziom 7.[]

Pojawiła się nowa maszyna z mackami! To doda potrawom trochę ostrzejszego smaku! Teraz masz jeszcze jeden nieowoc do robienia dań! Powodzenia!

Poziom 8.[]

Wspaniale! Nowa maszyna ze skrzydełkami przyjechała! Teraz interes zacznie się naprawdę kręcić! Powodzenia!

Poziom 9.[]

Super! Nowe dania z trzema sosami! Powodzenia!

Poziom 10.[]

Naprawdę dajesz sobie radę w kuchni. Dlatego teraz nieco przyspieszymy zabawę! Powodzenia!

Poziom 11.[]

Naprawdę dobry szef kuchni potrafi robić wszystko dwa razy szybciej. Myślisz, że dasz sobie radę? Powodzenia!

Poziom 12.[]

Naprawdę jesteś wyborowym kucharzem! Zobaczymy jak sobie dasz radę z najtrudniejszymi przepisami. Powodzenia!

Advertisement