Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Gabinet Pana Zająca (mniej znany jako biuro Pana Zająca) – jedno z pomieszczeń w domu pani Foster. Po raz pierwszy pojawia się w filmie pełnometrażowym "Nowy dom Bloo".

Opis[]

W gabinecie Pana Zająca położony jest złoty sejf, w którym znajdują się wszystkie oszczędności pani Foster. Tutaj podpisywane są także formularze adopcyjne (nie dotyczy Sobót Adopcyjnych), aczkolwiek szanowni Państwo Applebee podpisali formularz adopcyjny Księżnej w trybie natychmiastowym, w głównym holu. Zmyśleni przyjaciele są tu proszeni, jeśli zostają oskarżeni o jakiś haniebny czyn. W najgorszym przypadku mogą zostać wydaleni. Właśnie tutaj Pan Zając podpisuje wszelkie ważne dokumenty, np. płaci rachunki. W gabinecie umiejscowione są drzwi do małego schowka z kopiami posągu pani Foster. Na jednej ze ścian znajduje się portret pani Foster (nad kominkiem) oraz półka z rzeczami, których zmyśleni przyjaciele nie powinni nigdy dotykać (m.in. klej). Obok biurka stoją trzy fotele: jeden dla zmyślonego przyjaciela i dwa dla klientów chcących go zaadoptować. Nad biurem wisi żyrandol.

Galeria[]

Advertisement