Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Formularz adopcyjny – dokument, który jest podpisywany przez klienta chcącego zaadoptować zmyślonego przyjaciela.

Sposób obowiązywania[]

Formularze adopcyjne obowiązują w domu pani Foster jako dokument będący świadectwem adopcji danego zmyślonego przyjaciela. Ich podpisywanie odbywa się w gabinecie pana Zająca. Wyjątkiem jest odcinek "Czas adoptokalipsy", którego wątkiem jest Adopcyjna Sobota, oraz odcinek "Księżna lamentów", gdzie Państwo Applebee podpisują formularz w trybie natychmiastowym, w głównym holu. Od czasów wymyślenia przez Goo nowego systemu adopcji (odc. "Sąsiedzkie spory"), wystawiana jest tylko pieczątka.

Osoby, które dokonały podpisu formularza[]

Pierwszy podpis

Milioner podpisuje formularz adopcyjny Księżnej, wspiera go żona

Wśród klientów są:

  • Milioner – przybył wraz z żoną w poszukiwaniu zmyślonego przyjaciela dla swojej córki, a Franka zaproponowała mu Księżną.
  • Tadek – podpisał formularz w celu planu zemsty na Bloo, który zniszczył szansę Księżnej na opuszczenie placówki i przez którego córka milionerów nie chciała jej zabrać do domu.
  • Państwo Applebee – są sąsiadami Maksa, którzy zaadoptowali Księżną.
  • Łosiu – natknął się na Point Dextera i zaadoptował go.
  • Jerry – zaadoptował Masełko, który zajął nowy pokój czwórki zmyślonych przyjaciół.
  • Johnsonowie – prawie zaadoptowali Bloo dla swojego syna, kiedy Maks o mało nie zdążył pojawić się w domu pani Foster.
  • Mały Jaś – zabrał do domu Bezwąsego Neda jako idealnego zmyślonego przyjaciela dla siebie.
Advertisement