Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Flintstonowie

Flintstolot (ang. Flintstone Flyer) – jeden z obiektów pojawiających się w serialu animowanym Flintstonowie. Występuje jedynie raz w odcinku Flintstolot.

Opis[]

Flinstolot jest jednym z pojazdów w kreskówce. Jest pojazdem latającym, którym steruje Barney. Określany jest jako krzyżówka helikoptera z rowerem. Śmigło jest wykonane z metalu, pozostała część zaś – z drewna. Posiada również dwie pary pedałów – ręczne i nożne, oraz dwa miejsca: jedno dla pilota i drugie dla każdego z pasażerów. Po raz pierwszy i jedyny pokazany jest w pierwszym odcinku serialu Flintstolot.

Role w odcinkach[]

  • Flintstolot - w tym odcinku Barney tworzy nowy, latający wynalazek i testuje go. Fred jest zachwycony i wymyśla nazwę "Flintstolot". Próbuje się przelecieć nowym pojazdem, jednak z powodu ciężaru pojazd leci w dół i rozbija się. Wieczorem, zaraz po wyjściu żon do opery, Fred i Barney lecą ulepszonym pojazdem do miasta, aby rozegrać turniej kręglarski w kręgielni. Ten pierwszy zaczyna machać rękoma jak ptak przez co wehikuł unosi się w powietrze."Flintstolot" pojawia się po raz kolejny, gdy oboje wracają z kręgielni wiedząc, że ich żony - Wilma i Betty - wyczuwają dziwną sytuację i postanawiają wcześnie wrócić z opery. Pojazd pojawia się po raz ostatni, gdy obaj przyjaciele są przerażeni odkryciem przez żony prawdy.

Ciekawostki[]

  • Drugim pilotem Flinstolotu miał być Fred, ale z powodu jego wagi pojazd nie wytrzymał i runął w przepaść. Udało mu się dopiero, gdy zaczął machać rękami jak ptak.
Advertisement