Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Flim-Flam – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym 13 demonów Scooby Doo.

Historia[]

Historia Flim-Flama rozpoczyna się w odcinku Scooby Doo uwalnia demony. W tym odcinku dołączył do Scooby'ego, Kudłatego, Scrappy'ego i Daphne, aby im pomóc w złapaniu wszystkich trzynastu demonów. Vincent Van Ghoul podarował mu kufer i magiczną kulę, aby móc się z nim skontaktować.

Podczas każdego polowania na demony, Flim-Flam z paczką padał ofiarą każdego z nich: od czarów Maldora aż po bycie uwięzionym w komiksie przez Demondo. W odcinku Ten wspaniały Scooby miał zostać zabity przez Ślizgacza, jednak został uratowany przed śmiercią przez Scooby'ego.

Charakterystyka[]

Flim-Flam jest główną postacią w kreskówce. Jest pomysłowym dwunastolatkiem i jednym z członków gangu Scooby'ego. Najmłodszy w drużynie. Towarzyszy reszcie w poszukiwaniach trzynastu duchów, które uciekły z kufra. Posługuje się głównie komputerem oraz magiczną, kryształową kulą, którą dostał od pana Van Ghoula w celu komunikowania się z nim. Występuje tylko w serialu 13 demonów Scooby Doo. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Scooby Doo uwalnia demony, a po raz ostatni w odcinku Horror Scooby'ego.

Wygląd[]

W przeciwieństwie do Scooby'ego, Kudłatego, Vincenta Van Ghoula, Daphne i Scrappy'ego, Flim-Flam jest średniego wzrostu. Ma szczupłą budowę ciała, oliwkową cerę i krótkie czarne włosy. Nosi żółty dres sportowy, czerwone skarpetki i białe tenisówki. Jego strój uzupełnia zegarek.

Wystąpienia[]

  • Scooby Doo uwalnia demony
  • Scoobra-Kadoobra
  • Ja i demoniczny cień
  • Niesamowite odbicie
  • Wybrzeże duchów
  • Statek duchów
  • Straszydełko, potworek podobny do ciebie
  • Wiedźmy nad wiedźmami
  • Ten wspaniały Scooby
  • Scooby w komiksie
  • Dziwowisko
  • Najstraszniejsze przedstawienie na świecie
  • Horror Scooby'ego
Advertisement