Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Eva
Eva
Bohaterka seriali Wyspa totalnej porażkiPlan totalnej porażkiTotalna porażka w trasieTotalna porażka: Zemsta wyspy
Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Eva jest postacią w serialu Totalna porażka. Wysportowana dziewczyna z krótkim temperamentem, pasjonatka kickboxingu, przyjaciółka Noah i Izzy, uczestniczka reality show organizowanego przez Chrisa McLeana.

Etymologia[]

Historia[]

Wczesne życie[]

Gdy skończyła trzy lata, zaczęła uprawiać kick-boxing[1]. Dwa lata później pobiła światowy rekord w najwyższym kopnięciu okrężnym[2]. W wieku siedmiu lat przeprowadziła się z maleńkiej europejskiej wsi do Kanady[3]. Pośród nowego otoczenia była ofiarą zaczepek od miejscowych rówieśników, którzy nie dali rady przez jej umiejętności fizyczne[4].

Totalna porażka[]

Zapisanie się do programu[]

Sezon 1[]

Historia Evy rozpoczyna się w pierwszych dwóch odcinkach pierwszego sezonu programu. Wraz z 21 uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawiła się tam jako osiemnasta. Przygniotła Cody'emu nogę swoimi bagażami. Nie odpowiedziała na zagadnięcie przez Leshawnę w stołówce. Została członkinią drużyny "Zabójczych Okoni".

W dalszej części odcinka, podczas pierwszego wyzwania wykonała super skok z wysokiego klifu. Później wzięła aktywny udział w przenoszeniu skrzyń. Sprawdziła, co się stało z Courtney, a dodatkowo zapytała Katie i Sadie, czy im już lepiej. Gdy jej zespół uległ "Wrzeszczącym Susłom", chwyciła Ezekiela za szyję i podrzuciła go do góry. Razem z innymi dziewczynami oddała na niego głos. Nie pojawiła się na pierwszej ceremonii z piankami.

W trzecim odcinku sezonu Eva czuła niechęć do swojej drużyny ze względu na swój gwałtowny charakter. Podczas drugiego wyzwania wytrzymała bez snu bardzo długo. Zauważyła, że Justin ma malowane oczy, czym doprowadziła go do dyskwalifikacji. Gdy szła do toalety, z przerażeniem odkryła, że ktoś jej ukradł odtwarzacz MP3.

Po kolejnej przegranej konkurencji wybiła szybę i oskarżyła innych o jego kradzież. Wkrótce potem Heather poinformowała ją, że odtwarzacz MP3 leżał obok miejsca do rozpalenia ogniska, i oddała go. Eva przeprosiła wszystkich o niesłuszne oskarżenie. Przeprosiny jednak nie pomogły i drużyna zagłosowała na nią. Po eliminacji była wściekła na swoją drużynę i kopnęła Chrisa w nogę. Odpływając Łódką Przegranych ponownie przechodziła swój gniew, jednak nazwała swoją drużynę cieniasami.

W piętnastym odcinku sezonu Eva powróciła na wyspę i odkryła, że drużyny zostały rozwiązane, a ich dawni członkowie podzielili się według płci. Od razu była wściekła na Bridgette. Przez cały odcinek planowała na niej zemstę. Zdenerwowało to Leshawnę, która stała w jej obronie. Podczas wyzwania zmusiła Lindsay do wybrania kolejnej tortury dla Bridgette, która ma spędzić 10 sekund w beczce z pijawkami. Jednak Geoff ocalił ją od tego.

Następnie Eva została przez nią wybrana do kolejnej tortury. Nie tylko wytrzymała krótki czas w skrzyni z yeti, ale również pokonała go, a z jego futra zrobiła buty i czapkę. Niestety poległa w starciu z Leshawną, która wytrzymała w tańcu z niedźwiedziem na kłodzie. Podczas ceremonii eliminacji prawie wszyscy głosowali na nią i powiedzieli, że musi opuścić na zawsze wyspę. Zanim ostatecznie opuściła program, zagroziła reszcie, że się zemści. Przed odpłynięciem została zabezpieczona w kaftanie bezpieczeństwa. Odpływając ujawniła, że Izzy nie była w lesie, ale ta jej przerwała z uśmiechem.

W dwudziestym drugim odcinku sezonu Eva przebywając w hotelu Playa Los Przegranos opisała swój udział w programie. Gdy Lindsay zapytała ją o Tylera, uderzyła ją stekiem w twarz. Następnie wyraziła opinię o Heather w negatywny sposób nazywając ją "wredną podstępną wiedźmą" i zapowiedziała, że z pewnością zobaczy jej przegraną. Wieczorem była obecna z resztą przy basenie aby zadecydować, kto z piątki dołączy do reszty uczestników.

W półfinałowym odcinku sezonu pod sam koniec Eva wraz z 18 innymi wyeliminowanymi wcześniej zawodnikami usłyszeli krzyk Heather, która odpadła z finału ze względu na zniszczoną fryzurę.

W wielkim finale sezonu Eva i pozostali zawodnicy pojawili się ponownie na Obozie Wawanakwa, tym razem przybyli na finałową walkę pomiędzy Gwen i Owenem.

W epilogu sezonu Evie wydawało się zapanować nad gniewem. Gdy dowiedziała się od Chrisa o dodatkowym wyzwaniu zaczęła współpracować z Izzy i Noah. Będąc na terenie obozu szukała walizki z milionem dolarów. Nie miała problemu z słuchaniem krytyki kolegi i noszeniem stroju jelenia. Gdy spotkała się z Justinem, wraz z Izzy była nim zauroczona i wręczyła mu walizkę z milionem dolarów. Pod koniec odcinka wraz z siedmioma innymi osobami odpadła z udziału w drugim sezonie.

Sezon 2[]

W szóstym odcinku drugiego sezonu programu Eva po przegranych kwalifikacjach na Plan totalnej porażki wystąpiła jako gość w Podsumowaniach, których gospodarzami byli Bridgette i Geoff. Podczas tego odcinka udawała swoją własną fankę i dzwoniła do studia mówiąc, że to ona powinna była wygrać poprzedni sezon. Jednak została później zdemaskowana. Była również świadkiem rozmowy prowadzących z Izzy i Trentem z drużyny "Zabójczych Makiet".

W dwunastym odcinku sezonu Eva powróciła jako gość w Podsumowaniach. Tym razem była świadkiem wywiadu prowadzących z Gwen i DJ-em z drużyny "Trzeszczących Żarów".

W osiemnastym odcinku drugiego sezonu Eva po raz trzeci powróciła jako gość w Podsumowaniach. W tym odcinku była świadkiem wywiadu prowadzących z trzema wyeliminowanymi uczestnikami: Owenem, Heather i Leshawną.

W półfinale sezonu pod sam koniec Eva była widoczna wraz z resztą podczas pojawienia się Duncana i Beth w studiu Podsumowań.

W finale sezonu Eva zadawała finalistom przeróżne pytania. Była również obecna na ogłoszeniu zwycięzcy Planu totalnej porażki. Ponieważ Bridgette i Geoff nie mogli wyłowić zwycięzcy, chciała, aby Chris przybył jak najszybciej.

W epilogu sezonu Eva zyskała więcej siły po tym sezonie. Była obserwowana przez reporterów programu "Polowanie na gwiazdę", jak używając tylko zębów ciągnęła szkolny autobus. Według wspomnień Blaineley i Josha była osobą, która chciała zrobić wszystko, aby uniknąć sławy. Jednak to przyniosło odwrotny skutek, przez co dziewczyna stała się sławna. Podczas gdy autobus Mamy DJ-a wpadł do wąwozu Eva wraz z pozostałymi poszła szukać pomocy. Gdy okazało się, że wraz z sześcioma zawodnikami odpadła z udziału w trzecim sezonie, wpadła w złość. Pod koniec odcinka zaczęła rzucać losowo wybranymi rzeczami w studiu programu "Polowanie na Gwiazdę".

Sezon 3[]

W szóstym odcinku trzeciego sezonu Eva, której nie udało się wygrać kwalifikacji na Totalną porażkę w trasie powróciła jako gość podsumowań. Nie była tak bardzo zdenerwowana z powodu braku rywalizacji. Powiedziała, że nie obchodził jej milion dolarów. Jako reporterka rozmawiała ze stojącym w pobliżu jeziora Loch Ness Szkotem na temat Duncana. Jednak miała problem ze zrozumieniem szkockiego akcentu. Potem rzuciła mikrofon na ziemię, który później trafił gościa w genitalia. Po występie Porażkowych Braci śledziła ich ucieczkę przed fankami. Gdy miała dość zadawanych przez Blaineley pytań, rzuciła mikrofonem, który tym razem wtrącił woźnego w genitalia. Pod koniec pierwszych podsumowań zapowiedziała kolejny odcinek trzeciego sezonu.

W dwunastym odcinku sezonu Eva wraz z resztą zawodników uczestniczyła w zbiórce pieniędzy na uzupełnienie paliwa do samolotu przed natychmiastowym usunięciem dalszej części "Totalnej porażki w trasie" z programów telewizyjnych na całym świecie. Potem została zaatakowana przez uwolnione przez Blaineley zwierzęta. Później wisiała wraz z innymi nad zbiornikiem z rekinami. Po wybuchu bomby spowodowanym przez Izzy, Eva omal nie doznała obrażeń.

W osiemnastym odcinku sezonu Eva popchnęła Beth, gdy dowiedziała się o szansie na powrót do programu. Okazało się, że w jej puszcze zamiast głowy Chrisa były orzeszki ziemne, wpadła we wściekłość i zmiażdżyła ją twierdząc, że na powrót do reality show był bez szans.

W dwudziestym czwartym odcinku sezonu Eva postanowiła wesprzeć Cody'ego jak większość zawodników. Jednak po tym jak Bridgette zauważyła, że ma tylko Balineley, przeniosła się do drużyny Heather.

W półfinale sezonu pod sam koniec Eva wraz z innymi zawodnikami była widoczna podczas pojawienia się Heather, Alejandro, Cody'ego i Sierry na Hawajach.

W finale sezonu Eva zareagowała śmiechem, gdy zobaczyła Heather przywiązaną do słupa. Popotrzyła gniewnie, jak Alejandro w brutalny sposób pokonał Cody'ego, aby dostać się do finału. Po ogłoszeniu zwycięzcy Eva i pozostali uciekli ze szczytu wulkanu.

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

W pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Eva pełniła swoją rolę epizodyczną. ojawiła się na jachcie obok tańczących DJ-a, Harolda i Leshawny oraz całujących się Duncana i Gwen. Skrzyżując swoje ramiona, odczuwała brak emocji.

Charakterystyka[]

Eva jest jedną z uczestniczek animowanego reality show. Jest wysportowaną i dosyć agresywną dziewczyną. Najsilniejsza w drużynie "Zabójczych Okoni". Lubi rywalizacje ze słabszymi osobami, a do tego wygrywa m.in. z Tylerem. Potrafi też podnosić ciężkie rzeczy, w tym zapakowane walizki z ciężarkami. Posiada swój własny odtwarzacz MP3, który podczas wykonania zadania zdarza się jej zgubić i zostaje znaleziony przez Heather.

Zainteresowania[]

Wygląd[]

Eva

Eva jest wysoką i umięśnioną dziewczyną. Podobnie jak jej główny rywal, Tyler, ma szczupłe i wysportowane ciało. Jej cera jest beżowa w średniej karnacji. Ma również niezadowolony wyraz twarzy, długie, proste czarne włosy do ramion związane granatową gumką w koński ogon i jasnobrązowe oczy. Nigdy nie używa żadnych kosmetyków, ani też nie nosi kolczyków, bransoletek i naszyjników.

Na ćwiczenia w siłowni i podczas zajęć z WF-u nosi zwykle ciemnoniebieski bawełniany strój na WF, składający się z bezrękawnika i szortów, białe bawełniane podkolanówki w duże, granatowe i czarne paski oraz czarno-białe tenisówki. Na pierwsze zadanie eliminacyjne i kąpiel w dużym luksusowym basenie, który znajduje się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos, zakłada ciemnoniebieski jednoczęściowy kostium kąpielowy i sandały.

Relacje[]

Cytaty[]

O Evie[]

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Eva i Jo są jedynymi uczestniczkami, które nie używają kosmetyków.
  • Zawodniczka jest pierwszą postacią wyeliminowaną na wyspie na skutek działań Heather.
  • Eva jest jedyną zawodniczką, na twarzy której gości monobrew.

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki

Plan totalnej porażki

Totalna porażka w trasie

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Zobacz też[]

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaIzzyKatieSadie
  1. "Eva has been kickboxing since she was three."
  2. "She holds the world record for Highest Jumping Roundhouse Kick By A Five Year Old."
  3. "Eva moved from a small village in Europe when she was only seven years old."
  4. The local kids were eager to pick on the "new girl", but never stood a chance."
Advertisement