Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Erin Peterson – fikcyjna postać serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, dubbingowana w polskiej wersji przez Agatę Gawrońską-Bauman.

Opis[]

Charakterystyka[]

Erin jest zatrudniona w siedzibie stacji telewizyjnej Channel News 6 jako prezenterka telewizyjna. Prowadzi cotygodniowy program "Przyjaciel miesiąca", w którym miała okazję spotkać m.in. Eduardo, Chudego, Koko, a także Bloo, który okłamał ją, że jest sierotą. W odcinku Ser – Wielka Szycha oraz Mały Groszek (odcinki miały miejsce w tym samym czasie) przyjechała nagrać reportaż o domu pani Foster, który okazał się być kompletnie zrujnowany i zaniedbany. Przeprowadziła także wywiad z Franką oraz Serem. Erin wydaje się być osobą bardzo pozytywnie nastawioną do życia, optymistyczną i wesołą, a także ma dobre serce, czego przykładem jest rozczulenie się nad zmyśloną historią Blooregarda i współczucie mu (dla niego postanowiła na nowo wyemitować program, choć nie była planowana jego emisja).

Wygląd[]

Erin Peterson jest blondynką. W odcinku Słodki zapach sukcesu malowała usta szminką. U Erin charakterystyczne jest znamię na twarzy, na prawo od prawego oka. Nosi czerwoną marynarkę, spódniczkę oraz czerwone szpilki. Pod marynarką można wyróżnić białą bluzkę. Widoczny jest także pewien naszyjnik na szyi oraz okrągłe, śnieżnobiałe kolczyki na uszach.

Advertisement