Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ed, Edd i Eddy

Deska (ang. Plank) – postać fikcyjna występująca w serialu Ed, Edd i Eddy.

Opis[]

Zmyślony przyjaciel Johnny'ego, który się z nim nigdy nie rozstaje. Jest kawałkiem drewna, deską z narysowanym niebieskim uśmiechem i niebieskimi oczami, które wokół są czerwone. Mimo iż Deska jest traktowany jak żyjące stworzenie, nigdy go nie słyszano ani nie widziano w ruchu. Johnny wydaje się rozumieć wszystko, co mówi; jednakże, najprawdopodobniej to tylko jego własna wyobraźnia.

To czy Deska naprawdę żyje, czy też nie budzi wiele wątpliwości z powodu różnych implikacji poruszania się, takich jak w odcinku Nowe Szaleństwo, gdzie Eddy zdaje się być przez Deskę nielubiany, ponieważ rani go na różne sposoby. Deska w jakiś sposób należy do drużyny piłkarskiej Peach Creek Jr. High. W Mądry Ed po konkursie uczestniczy w corocznym konkursie ortograficznym (choć został wyrzucony już w pierwszej rundzie, ponieważ nikt oprócz Jonny'ego go nie usłyszał).

Deska jest prawie zawsze widziany z Jonny'm. Obydwoje są nierozłączni i robią wszystko razem. Na przykład, gdy Jonny został "Kapitanem Melonowa Głowa" w odcinku Ed w sosie własnym, Deska stał się "Drzazgą Cudowne Drewno" - pomocnikiem Jonny'ego. Jonny przypisuje Desce osobowość typowego prankstera i mądrali, oraz często obwinia go za wprowadzenie go w tarapaty. Jonny jest tak pochłonięty światem swojego najlepszego przyjaciela, że ​​nawet stworzył rodziców i przyjaciół Desce z innych kawałków drewna leżących wokół w odcinku Ed przewodnik.

Galeria[]

Advertisement