Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Davie Literkoman (ang. Davie tle Letter Guy) – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Szczeniak zwany Scooby Doo, grana w polskiej wersji przez Roberta Tonderę. Gospodarz teleturnieju Literka albo wpadka.

Historia[]

Historia Davie'ego pojawia się w odcinku Literka albo wpadka. W tym odcinku ukazał się na oczach młodych widzów. Powiedział swojej koleżance – Prestinie, że anulowali jej magiczny show. Potem zaprosił do gry dwie pary: Kudłatego i Scooby'ego oraz bliźniaki Bobby'ego i Betsy. Cały czas prowadził pierwszy odcinek swojego show do czasu, gdy na oczach jego i innych ukazał się Duch Al Capoune'a, który kazał im się wynieść.

Później pojawił się w studiu teleturnieju wraz z szefem stacji i policjantem zaraz po usłyszeniu informacji, że to Prestina w zemście na innych spowodowała zamieszanie. Po jej aresztowaniu wrócił do prowadzenia programu. Pod koniec odcinka ogłosił, że zwycięzcami są Kudłaty i Scooby, przegranymi zaś – Bobby i Betsy, których czekała kąpiel w basenie.

Charakterystyka[]

Davie Literkoman jest postacią w serialu. Jest mężczyzną w wieku średnim oraz prowadzącym teleturniej "Literka albo wpadka". Pracuje w HBTV, stacji telewizyjnej w Spokoville. Jego specjalnością zadawanie pytań, wprowadzenie zasad programu i nagradzanie zwycięzców różnymi rzeczami. Pojawia się wyłącznie w odcinku Literka albo wpadka".

Wygląd[]

Davie jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Ma krótkie brązowe włosy. Nosi białą marynarkę, brązową kamizelkę, fioletową koszulę, brązowe spodnie dżinsowe i czarne lakierki. Jego strój uzupełnia fioletowa muszka w żółte kropki.

Zobacz też[]

Advertisement