Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Disambig.png Ten artykuł dotyczy czołówki serialu. Zobacz też: Z nas każdy klejnot ma (pełna piosenka z czołówki).

Steven Universe

Czołówka (intro, melodia przewodnia) serialu Steven Universe – pierwszy raz została ukazana w odcinku Blask Klejnotu, rozpoczynającym pierwszy sezon serialu. Od tego czasu, to intro rozpoczyna każdy odcinek aż do Nowa Ametyst. Od szóstego odcinka drugiego sezonu, Connie rycerz, zmieniono wersję intra; ma inną melodię, jest zagrane na innych instrumentach oraz zmieniony został lekko wygląd postaci.

W polskiej wersji językowej powstały dwa różne tłumaczenia piosenki dla czołówki z powodu zmian spowodowanych nowym dubbingiem przygotowywanym przez inne studio dubbingowe. Zmiana nastąpiła w odcinku Prognoza pogody.

Tekst[]

Polska wersja[]

Tłumaczenie pierwsze:

My... to klejnotów blask!
Gdy walki przyjdzie czas,
To choćbyś wątpił w nas,
My złu nie damy szans!
Dlatego właśnie cały świat uwierzy
w Granat, Ametyst i Perłę... i w Stevena!

Tłumaczenie drugie:

Z nas... każdy klejnot ma!
Świat ratujemy ten!
Kto nie docenia nas,
Ten mocno zdziwi się!
Dziś świat już wie, że bronią go gorliwie...
Granat, Ametyst, Perła... i Steven!

Oryginalna wersja[]

We... are the Crystal Gems!
We'll always save the day!
And if you think we can't,
We'll always find a way!
That's why the people of this world believe in
Garnet, Amethyst, and Pearl... and Steven!

Opis fabularny[]

Wersja pierwsza[]

Czołówka zaczyna się od zbliżenia na Granat poprawiającą okulary. Później pojawiają się Ametyst i Perła stojące do siebie tyłem. Wtedy już jest widoczne całe tło i wskakuje z obrotem Steven. Po tym jest scenka z teleporterem: wszystkie klejnoty stoją prosto, jedynie Steven się kręci wzlatując do góry. Następnie Granat pociera ręką włosy Stevena. Wtedy skupienie przechodzi na krajobraz, na którego dole jest Ziemia i klejnoty biegnące trzymając w swoich rękach bronie (Steven wyprzedza wszystkich i rzuca konfetti). Następnie Greg jedzie swoim vanem przez Beach City koło Wielkiego Pączka i parkuje pod świątynią.

Pełna piosenka[]

19px-Information_icon.svg.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Z nas każdy klejnot ma.
Advertisement