Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Cyberświat (ang. Digiverse) - jedno z miejsc w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu. Cyberprzestrzeń zarażona przez wirusa Mrocznego Władcy.

Opis[]

Cyberświat jest miejscem w serialu. Jest to cyfrowe uniwersum, które znajduje się w programie stworzonym przez Cyrusa Borga, genialnego inżyniera, wynalazcę i właściciela firmy Borg Industries. Wszystko w Cyberświecie zbudowane jest z kodu źródłowego, nawet istoty, które do niego przybywają. Krajobraz cyfrowego świata przypomina widok znany z ulic centrum Nowego Ninjago City. Najwyższym punktem w Cyberświecie jest budynek przypominający Wieżę Borg Industries, u podnóża którego znajdowały się popioły Mrocznego Władcy - miejsce narodzin jego wirusa.

Całkowitą władzę nad Cyberświatem posiadał Cyfrowy Władca, który mógł nawet obrócić jego płaszczyznę o 180 stopni, nie odwracając przy tym grawitacji. Pewną władzę nad tą rzeczywistością posiada jednak każdy jej mieszkaniec obdarzony wyobraźnią, bo można nią zmieniać Cyberświat. Przybysze z innych światów muszą się liczyć z tym, że, jeżeli cokolwiek złego stanie im się w cyfrowym świecie, to samo stanie się im w ich rzeczywistości. Ponieważ Cyberświat zbudowany jest z kodu źródłowego, można w niego ingerować ze świata realnego, nadpisując zupełnie nowy kod, odpowiadający za coś w cyfrowej rzeczywistości.

Kod źródłowy w tej rzeczywistości zawsze płynie w tym samym kierunku - w stronę serca Cyberświata. Jest nim port aktywacyjny systemu. Gdy ułoży się na nim Technoostrza, z serca wybija wiązka światła, która musi zostać skierowana w specjalny punkt położony niedaleko portu aktywacyjnego. Następuje wtedy całkowity reset systemu.

Role w odcinkach[]

  • Starcie w cyberświecie - w tym odcinku akcja jego większości rozgrywa się w cyfrowej rzeczywistości. Cyrus Borg, właściciel Borg Industries, wysyła czterech ninja do Cyberświata w celu zresetowania systemu i usunięcia z niego wirusa Mrocznego Władcy. Po dotarciu na miejsce, wojownicy rozpoczynają poszukiwania portu aktywacyjnego. Jakiś czas później zauważa ich Mroczny Władca pod cyfrową postacią i obraca cały Cyberświat o kąt półpełny. Gdy władca prawie pozbywa się ninja, ratuje ich P.I.X.A.L., która wpisała nowy nienaruszony kod. Używając mocy technoostrzy chłopcy tworzą pojazdy i docierają do miejsca narodzin wirusa Mrocznego Władcy. Po dostaniu się do serca systemu wkładają technoostrza do portu aktywacyjnego. Nagle na drodze staje im Mroczny Władca, z którym Ninja toczą ciężką walkę. Jednak udaje im się odbić promień światła jako klucz do zresetowania systemu tak, aby padł w wyznaczone miejsce. Cały system zostaje zresetowany, a cyfrowa forma Mrocznego Władcy zostaje zlikwidowana na zawsze.

Ciekawostki[]

Wystąpienia[]

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Starcie w cyberświecie

Gry[]

Advertisement