FANDOM

Ddzppf logo

Cranks a Lot (tłum. Znacznie pomylony lub Wiele pomyłek) – szósty odcinek krótkometrażowy odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się nigdy emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Maks i Bloo oglądają telewizję. Blooregard stwierdza, że nic ciekawego nie jest emitowane; razem z Maksem zastanawiają się, jak spędzić wolny czas. Zmyślony przyjaciel wpada na pomysł dzwonienia przez telefon. Maks początkowo się nie zgadza, lecz ostatecznie bierze udział w zabawie. Wykręcony został numer do pana Zająca. Zając odbiera, a w tym czasie Bloo wydaje odgłos plucia w mikrofon i wtem się rozłącza. Chwilę później, Maks z Bloo znowu dzwonią do prezesa domu. Pan Zając ma już tego serdecznie dość. Gdy po raz kolejny otrzymuje telefon, na przywitanie wydaje odgłos. Okazuje się jednak, że dzwoniła do niego Franka, która jest w centrum handlowym. Zdziwiona pyta pracodawcę, cóż czyni, lecz Zając w tym czasie ma następne połączenie. Uprzejmie odbiera, i w tym wypadku jest to Maks i Bloo. Odkłada słuchawkę. Telefon znów dzwoni, pan Zając odbiera z myślą, iż to Franka, lecz to znów Maks razem ze swoim zmyślonym przyjacielem. Telefon dzwoni ponownie, pan Zając postanawia pokazać im nauczkę i w rewanżu również oddaje odgłos, lecz dzwoniła do niego... Franka. Gdy razem rozmawiają, następuje kolejne połączenie; słyszy odgłos języka i natychmiast wydaje naganę. Odkłada słuchawkę. Zdziwiona pani Foster, która dzwoniła w tym czasie do pana Zająca, nie ma bladego pojęcia, o co mu chodziło.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj