Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Totalna porażka w trasie

Cody Jr. – zwierzę pojawiające się w animowanym reality show Totalna porażka. Występuje w trzecim sezonie programu.

Historia[]

Historia Cody'ego Juniora ma miejsce w odcinku Rapa Phooey!. Podczas wyzwania polegającego na znalezieniu jaj kondora, z jednego z nich, które trzymała Heather, wykluł się mały kondor podobny do samego Cody'ego. Myślał, że Heather jest jego mamą, ale wziął za nią Sierrę. Podczas drugiego wyzwania, które polegało za zanoszeniu jaj samicy kondora, Cody Junior siedział na głowie Niemki. Gdy dziewczyna dotarła na szczyt góry, gdzie siedzi kondor, maluch zauważył ciotkę Heather i wskoczył na jej głowę. Zaraz po jej dotarciu na szczyt, Cody Junior wrócił do swojej ptasiej mamy. Sierra próbowała go odzyskać, lecz popatrzyła, jak samica kondora nakarmiła swojego syna jedzeniem, które wzięła z ust dziewczyny. Na koniec jego ojciec gonił zawodników w jaskini, na szczycie której się znajduje jego gniazdo.

Charakterystyka[]

Cody Junior jest zwierzęciem występującym w trzecim sezonie "Totalnej porażki". Jest małym, zamieszkującym Wyspę Wielkanocną kondorem, którego można spotkać w odcinku Rapa Phooey!. Tam maluch wykluwa się z jaja i zostaje zaadoptowany przez Sierrę. Podczas piosenki Kondor pisklak siedzi na głowie Latynoski do czasu, gdy zauważa ciotkę Heather. Pod koniec mały kondor wraca do swoich prawdziwych ptasich rodziców.

Wygląd[]

Cody Junior jest malutkim pisklakiem wyglądającym jak Cody. Jego pióra mają trzy kolory: purpurowy, czarny i popielaty. Jego dziób jest ostry i ma pomarańczowy kolor z czarnym zakończeniem. Jego nogi z pazurami też są pomarańczowe.

Ciekawostki[]

  • Jest jednym z czterech zwierząt, które zostały zaadoptowane przez zawodników. Inne to: Zajączek, Rybka Irena oraz Cody 1 i 2.

Zobacz też[]

Advertisement