Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Clover
Clover
Bohaterka serialu Odlotowe agentki

Odlotowe agentki

Clover (z ang. koniczyna) – jedna z głównych bohaterek serialu Odlotowe agentki, członkini Światowej Organizacji ochrony Ludzkości (WOOHP) wraz ze swoimi przyjaciółkami, Sam i Alex.

Mieszka w Stanach Zjednoczonych, w Kalifornii, początkowo w Beverly Hills, później zaś przenosi się na kampus studencki w niedalekim Malibu.

Wygląd[]

Clover (2)

Clover to wysoka i szczupła dziewczyna o jasnej skórze, blond włosach i jasnoniebieskich oczach. Powszechnie uważana za atrakcyjną, często zwraca na siebie uwagę potencjalnych adoratorów. Jej fryzura to puszysty bob zasłaniający uszy, podobny kształtem do Alex, lecz bardziej kanciasty.

Jako zakupoholiczka, nie stroni od modnych ubrań. Często zakłada zwiewne bluzki czy koszulki na ramiączkach. Nierzadko również odsłania swój płaski brzuch.

Jej charakterystyczny strój agentki to obcisły czerwony kombinezon.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Clover2
  • W angielskiej wersji językowej mówi z kalifornijskim akcentem i socjolektem o nazwie Valleyspeak. Posługuje się też sprawnie slangiem surferskim.
  • W odcinku Babcia dowiadujemy się, że na egzaminy na studiach zakuwa na ostatnią chwilę.
  • Clover w niektórych odcinkach mówi o sobie jako wegetariance, jednak uwielbia ryby i owoce morza, co czyni ją peskatarianką.
  • Ma uczulenie na żonkile.
Advertisement