Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Citiesville lub Citysville – fikcyjne miasto w Stanach Zjednoczonych, pojawiające się w serialu Atomówki, w odcinku Przeprowadzka

Opis[]

Citiesville zostało ukazane jako przeciwieństwo Townsville, sąsiedniego miasta. Połączone są ze sobą mostem, będącym główną atrakcją Citiesville i jego symbolem, widnieje także na jego godle. Most ten jest jedyną przeprawą przez rzekę. Miasto jest znacznie bardziej realistyczną wersją Townsville: jest zaniedbane, ulokowany jest w nim brudny przemysł i panuje w nim wysoki wskaźnik przestępczości. Mieszkańcy w większości są zabiegani, niemili i opryskliwi.

W przeciwieństwie do Townsville, miasto nie dysponuje pieniędzmi na naprawianie szkód, które wyrządzają Atomówki podczas walki ze złem. Sama odbudowa zniszczonego mostu wynosi 3 miliony dolarów. Z tego względu burmistrz miasta zakazał dziewczynom używać swych supermocy.

Jest ojczyzną najlepszych laboratoriów naukowych na świecie. Fakt ten spowodował, że Profesor Atomus przyjął nową posadę właśnie w Citiesville, w związku z czym on i Atomówki wprowadzili się. Zamieszkali w motelu. Pod koniec odcinka jednak opuszczają miasto i wracają do Townsville.

Miejsca[]

  • Szkoła Podstawowa w Citiesville
  • Ratusz Citiesville
  • Motel

Ciekawostki[]

  • Prawdopodobnie Citiesville stworzono na podstawie amerykańskich miast: Pittsburghu i/lub Bridgeport.
  • Na znaku przy moście widnieje napis: Welcome to Citiesville (tłum. Witamy w Citiesville), lecz gdy burmistrz miasta pokazuje Atomówkom flagę z godłem, jest na niej napisane: Citysville.
Advertisement