Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ten artykuł dotyczy gry. Przygody Animków

Buster's Bad Dream lub Scary Dreams (tłum. Koszmarny sen Kinia lub Upiorne sny) - gra video na platformę Nintendo Game Boy Advance wyprodukowana przez studio Treasure na podstawie serialu animowanego Przygody Animków. Została wydana po raz pierwszy w 2001 roku.

Wprowadzenie[]

Pewnego dnia Królik Kinio zostaje znokautowany przez jedną z pułapek Montany Maxa, który później trafia go promieniami kontrolującymi jego sny. Niedługo potem odbiera telefon od Kinii, a ta mówi mu, że są uwięzieni w jego śnie. Biedny Kinio musi jak najprędzej uratować przyjaciół zanim będzie za późno.

Zasady gry[]

Celem gry jest pomóc Królikowi Kiniowi z pomocą jednego z jego przyjaciół wyeliminować wszystkie utrudnienia pojawiające się na każdym poziomie gry i ukończenie go z jak najmniejszą liczbą obrażeń. Gra składa się z 12 poziomów podzielonych na cztery etapy po trzy w każdym. Gracz steruje bohaterem za pomocą strzałek. Klawisz A powoduje skok, klawisz B zaś - atak. Aby przywołać pomocnika, należy wcisnąć klawisz strzałki w prawo w odpowiednim czasie. Gracz musi też uważać na wskaźnik zdrowia, w przeciwnym razie poziom się skończy. Gra kończy się w momencie gdy wszystkie poziomy będą ukończone.

Sterowanie[]

  • Strzałki - poruszanie się
  • A - skok
  • B - atak
  • Strzałka w prawo - przywołanie partnera

Bohaterowie[]

Dobrzy[]

  • Królik Kinio
  • Trusia Kinia
  • Kaczor Tasior
  • Prosiak Pucuś
  • Diabeł Karuzel
  • Kaczka Shirlejka
  • Fifi La Fume
  • Kichaś
  • Kojot Lewusek

Źli[]

  • Montana Max
  • Elmirka Duff
  • Psychopata
  • Lord Maximum Flush

Utrudnienia[]

Utrudnieniami w grze są:

  • Szczur Roderyk
  • Kaczor Danforth Drake
  • Gremliny
  • Pantery
  • Węże
  • Nietoperze
  • Roboty
  • Statki kosmiczne
  • Psy

Poziomy[]

  • Poziom 1 - Las
  • Poziom 2 - Nawiedzony zamek
  • Poziom 3 - Stacja kosmiczna
  • Poziom 4 - Rezydencja Montany Maxa

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W tej grze można spotkać Szczura Roderyka i Kaczora Danfortha Drake'a w różnych przebraniach.

Linki zewnętrzne[]

Przewodnik po grze