Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
18grey Uwaga:
Na tej stronie, poniżej, mogą znajdować się treści nieodpowiednie dla niektórych bądź młodszych odbiorców.
(np. wulgarność, brutalna przemoc, tematyka kontrowersyjna, motywy seksualne, poczucie grozy itd.)

Jeżeli uważasz, że może to Ciebie dotyczyć, zaniechaj lektury.
Możesz także wylosować inną stronę.

Treść
Scenariusz

Krowa i Kurczak

Buffalo Gals (tłum. Bawole dziewuchy; nieoficjalnie znany w Polsce jako Gang lesbijek) – pierwszy epizod dwudziestego odcinka serialu animowanego Krowa i Kurczak, siódmego odcinka drugiego sezonu. Nie był nigdy emitowany w Polsce.

Odcinek został zbanowany z powodu wielu nawiązań do lesbijek oraz wielu podtekstów erotycznych i slangowych określeń na lesbijskie aktywności seksualne. Doszło do tego dopiero po otrzymaniu przez Cartoon Network skargi rodzica. Odcinek w USA emitowano jedynie raz, później zastąpiony został przez Policję ortodontyczną.

Wprowadzenie[]

Krowa poznaje gang motocyklistek, do którego postanawia się przyłączyć.

Streszczenie[]

W domu Krowy i Kurczaka trwa śniadanie. Nagle do budynku wjeżdża grupa motocyklistek o typowo męskim wyglądzie, ubranych w stroje bawołów, które nagle zaczynają gryźć dywan w salonie. Krowa, spytawszy o to, kim są kobiety, dostaje zaproszenie wstąpienia do gangu. Kiedy odjeżdżają, ta jedzie rowerem na wskazany adres. Krowa wkrótce dojeżdża na miejsce i widzi palące się ognisko, wokół którego stoją członkinie gangu. Choć najpierw jedna z nich podejrzliwie patrzy na Krowę i usiłuje ją wyrzucić, kobieta, która dała jej zaproszenie, reaguje i stara się przedstawić jej gang. Zaczynają się różne śpiewy i tańce. Kurczak w tym czasie podgląda Krowę. Kiedy członkinie gangu go zauważają, zaczynają się nad nim znęcać, czego Krowa nie akceptuje i decyduje się na odejście z gangu. Wraca po chwili jako Superkrowa, wyrządza im nauczkę i ratuje swojego brata. W ostatniej scenie Czerwony w stroju skauta ściąga czerwoną flagę sprzed domu rodzeństwa i oznajmia im, że jest morał tej opowieści, lecz pozostaje on tajemnicą.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

  • Krowa

Bohaterowie drugoplanowi[]

  • Kurczak
  • Mama
  • Tata
  • Czerwony
  • Gang motocyklistek
Advertisement