Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Bridgette
Bridgette
Bohaterka seriali Wyspa totalnej porażkiPlan totalnej porażkiTotalna porażka w trasieTotalna porażka: Zemsta wyspy

Wyspa totalnej porażki Plan totalnej porażki Totalna porażka w trasie Totalna porażka: Zemsta wyspy

Bridgette – jedna z zawodniczek animowanego reality show Totalna porażka. Występuje jako zawodniczka w sezonach: Wyspa totalnej porażki, Plan totalnej porażki i Totalna porażka w trasie oraz jako gość specjalny w pierwszym odcinku sezonu Totalna porażka: Zemsta wyspy. Pełni również rolę prowadzącej program "Totalna porażka: podsumowanie".

Historia[]

Wczesne życie[]

Niewiele wspomniano o jej dzieciństwie i nastoletnich latach w serialu, jednakże zostały ujawnione oficjalne informacje biograficzne na kanadyjskich witrynach serialu[1].

Dorastała w małym mieście na zachodnim wybrzeżu Kanady[2]. Ma bardzo dobrą relację ze swoją mamą, którą uznaje za swoją najlepszą przyjaciółkę[3], jednak nic nie wiadomo o jej ojcu czy rodzeństwie.

Mając pięć lat, poszła na swój pierwszy w życiu surfing razem ze swoją mamą, podczas jej dnia wolnego od pracy[4]. Odtąd zaczęła czuć wyjątkową więź z Matką Naturą[5], skąd można przypuścić, że to właśnie dzięki rodzicielce (która kocha m.in. kwiaty i kryształy[6]) odziedziczyła miłość do natury. Znajduje się na szkolnej liście wyróżnionych uczniów[7], co wskazywałoby, że Bridgette osiąga ponadprzeciętne wyniki w nauce.

Była członkinią drużyny surfingowej, w której kilkakrotnie powodowała wypadki na lądzie, z powodu swojej niezdarności[8]. Ma również złe wspomnienia związane z widokiem zjadanych przez rekiny surferów[9]. Jej pierwsza praca dotyczyła fotografowania turystów, którzy brali lekcje surfingu (za najlepsze zdjęcia dostawała 50¢)[10]. W pewnym momencie życia, Bridgette zdecydowała się przejść na wegetarianizm, jednak pewnego razu zjadła kanapkę z sałatką z tuńczyka[11]. Nie wiadomo, kiedy nabyła lęk przed pozostaniem samą w lesie.

Podejmowała się różnych prac i działań w celach dobroczynnych, m.in. pomagała budować domy w krajach trzeciego świata i spędziła pewne lato na tworzeniu dywanów w klasztorze w Nepalu[12]. Podjęła również wolontariat w rezerwacie zwierząt, w którym stała się popularna z powodu niecodziennych umiejętności w komunikacji ze zwierzętami[13]. Ukończyła kurs pierwszej pomocy[14].

Z powodu niezdarności, w dziesiątej klasie zniszczyła projekt ksylofonu klasowego przystojniaka, potykając się o przedmiot.[15]

Zapisanie się do programu[]

Postanowiła zapisać się do programu w celu spróbowania czegoś nowego i otworzenia się na nowe możliwości[16]. Za cel w programie postawiła sobie utrzymanie dobrej atmosfery w grupie i tym samym niedopuszczenie do wszelkich konfliktów[17]. Ma również nadzieję, że swoją osobą spowoduje rozgłos o body surfingu, jak również przybliży widzom obraz kosmicznej i bezgranicznej miłości[18].

Z pomocą koleżanki, na potrzeby programu nagrała audycję[19]. Wygrywa na niej amerykańską piosenkę Yankee Doodle na nosie, po czym wymienia punkty przemawiające za jej uczestnictwem w programie. Przedstawia siebie jako prawdziwą przyjaciółkę dla każdej osoby i uczciwą uczestniczkę. Opisuje również swoją postawę w wypadku wygranej bądź przegranej – wygra w uczciwy sposób lub opuści program z podniesioną głową.

Wyspa totalnej porażki[]

Historia Bridgette ma swój początek w odcinku Miejsce takie sobie, gdzie raz z 21 innymi uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego. Przyjechała na wyspę jako jedenasta, będąc w przyjacielskim humorze i witając się ze wszystkimi. Była nieco zawiedziona widokiem lichej plaży, która w jej wyobrażeniu była lepszej jakości i nadawała się do treningu surfingu. Aby trenować, zabrała ze sobą deskę surfingową, którą przez nieuwagę wymachiwała przed ludźmi, o mało nie powodując im obrażeń. Od razu zwróciła na siebie uwagę Geoffa, który przyjechał przed nią. Powstrzymywała również Leshawnę przed atakiem na Harolda, który nieostrożnie nazwał ją "wielką" i wspólnie z uczestnikami pozowała do zdjęcia na reklamę programu. Później została ogłoszona członkinią drużyny "Zabójczych Okoni".

Tego samego dnia wzięła udział w pierwszej konkurencji – będąca skokiem z wysokiego klifu do jeziora – którą początkowo uznała za łatwiznę. Gdy poznała dalsze szczegóły zadania, przestraszyła się tak ryzykownego skoku i zaproponowała zastępstwo za nią. Kiedy nikt nie zadeklarował chęci skoku, z powodzeniem skoczyła jako pierwsza. Wszystkim członkom jej zespołu udało się skoczyć do bezpiecznej strefy, jednak z winy DJa i Courtney, jej grupa przegrała konkurencję. Przenosząc skrzynie z materiałami do zbudowania basenu (budowa będąca drugą konkurencją), zwróciła uwagę na uczulenie Katie i Sadie. Zaczęła zadawać im pytania dotyczące wyglądu roślin, nad którymi kucały, kiedy załatwiały potrzebę fizjologiczną. Zgodnie ustaliła, że poparzył je trujący bluszcz.

Przy zebraniu grupy dowodzącym przez Geoffa obrzydził ją Ezekiel dłubiący w nosie. Póżniej z polecenia Courtney poszła po Katie i Sadie, które pozbywały uczulenia mocząc się w wodzie. Przy budowie basenu, nieświadomie uderzyła kilka razy Harolda deską. Koniec końców, jej zespół przegrał rywalizację z "Wrzeszczącymi Susłami" i wraz z grupą myślała nad wyborem osoby, która ma wrócić do domu. Była nieco zirytowana Courtney (uznająca siebie jako osobę, która powinna zostać ze względu na doświadczenia obozowe), jednak oburzyła się jeszcze bardziej na Ezekiela, który publicznie wygłaszał seksistowskie myśli dotyczące kobiet. Podczas ceremonii przy ognisku, otrzymała swoją piankę jako czwarta osoba. Później przechodziła wraz z Haroldem i Courtney obok imprezy przeciwnej drużyny.

Miała nieco mniejsze role w odcinkach Wielkie spanie oraz Awantura przy grze w zbijaka, przy czym w zadaniu polegającym na niezaśnięciu przez jak najdłuższy czas, Bridgette była jedną z pierwszych osób, które zasnęły. Przez Duncana, jej drużyna przegrała wyzwanie, a sama była drugą osobą, która dostała piankę. W następnej konkurencji – rozgrywce zbijaka – w pierwszej i trzeciej rundzie siedziała na ławce rezerwowych, została uderzona piłką w drugiej i piątej rundzie, z kolei w czwartej z sukcesem zbiła przeciwną drużynę. Kibicowała Haroldowi podczas ostatniej rundy i świętowała z drużyną pierwsze zwycięstwo.

Zaś w odcinku Niezbyt sławni popatrzyła, jak chłopak po raz kolejny pomógł jej wygrać poprzez wspaniały beat-box oceniany przez szefa kuchni na dziewięć punktów. Wcześniej pokazała sztuczkę ze staniem na rękach przez 20 minut, która zakończyła się porażką.

W szóstym odcinku programu Kiepskie, podczas piątego wyzwania Bridgette i jej zespół nie zauważyli zniknięcia po drodze Katie i Sadie. Rozbili namiot, który później spłonął z jej winy – surferka chciała udać się za potrzebą, lecz z powodu swej niezdarności potknęła się o niedopałek, który trafiając pod namiot spowodował pożar. Nazajutrz rano Bridgette z drużyną dotarli na metę jako pierwsi. Jednak okazało się, że dwie zagubione dziewczyny – Katie i Sadie – przybyły tam spóźnione. Była zdenerwowana tym, że przez nie ona i jej zespół zostali zdyskwalifikowani. Była trzecią osobą, która dostała piankę. Znacznie lepiej poszło jej w szóstym wyzwaniu, które miało miejsce w odcinku Czynnik fobii – spędziła ponad 6 godzin sama w lesie i teoretycznie pokonała swój lęk (do czego przyznała się w Pokoju Zwierzeń), jednak ten fakt nie został uznany przez ucieczkę Bridgette na widok Cody'ego pokrytego śmieciami. Otrzymała wówczas przedostatnią piankę.

W trzech kolejnych wyzwaniach drużyna Bridgette odnosiła zwycięstwa wskutek towarzyszącego im szczęścia – najpierw poprzez grupowy powrót na Wyspę Wawanakwa pod przewodnictwem DJa (odc. W górę strumienia), potem poprzez liczne strzały w kłócące się przeciwniczki (odc. Paintball i polowanie na jelenia), a na końcu przez wspólne gotowanie makaronu z DJem, który okazał się sukcesem (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…). W trzech innych znów poszło jej kiepsko – najpierw w odcinku Komu możesz zaufać? jej drużyna przegrała w trzech z pięciu zadań (w pozostałych dwóch z powodzeniem przyrządziła rybę fugu oraz została złapana przez Harolda za ręce). Potem w odcinku Podstawy naprężenia nie przyłożyła się do zadania polegającego na napisaniu eseju wychwalającego Szefa i otrzymała trzecią piankę. W odcinku Ekstremalna tortura wraz z Gwen próbowała odkryć, kto napisał miłosne haiku (które ostatecznie było skierowane od Harolda do LeShawny). Była pierwszą osobą, która zgłosiła się po piankę.

W odcinku Drugie śniadanie obrzydzeniowości po rozwiązaniu przez Chrisa drużyn, Bridgette przeniosła się do domku Susłów i działała indywidualnie. Wzięła udział w zadaniu "Koszula z roju pszczół" (odc. Bez bólu nie ma gry). Podczas jednego z zadań wystraszyła się pozornie słodkiego królika broniącego klucza do skrzyni (odc. Szukać i nie zniszczyć). W odcinku Ukryj się i bądź podstępny w ramach zadania ukrywała się za kamieniami, jednakże poprzez swoją niezdarność sprowokowała skunksa do zaatakowania jej nieprzyjemną wonią, z powodu którego nie została wpuszczona do chatki dziewczyn na naradę. Ostatecznie została przegłosowana dzięki sojuszowi chłopaków, który postawił sobie za cel wyeliminowanie Bridgette przez wzgląd na jej popularność i atletyczność. Zanim opuściła program, Geoff chciał się z nią pożegnać i ją pocałować, lecz z powodu złego zapachu nie doszło do tego. Powróciła w finałowym odcinku To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie wyników. W odcinku specjalnym wraz z Geoffem szukała walizki z milionem dolarów.

Plan totalnej porażki[]

Wraz z 14 innymi osobami zakwalifikowała się na Plan totalnej porażki. W pierwszym odcinku Uwaga, potwór! nie udało jej się ukończyć pierwszego wyzwania ze względu na regularne pocałunki z Geoffem. W odcinku drugim została wyeliminowana wraz z nim, ponieważ przez ciągłe pocałunki została uznana za niezdatną do dalszej gry (jako że zamiast szukać kosmicznych jaj, praktycznie bez przerwy spędzała czas na całowaniu się). Została jedną z prowadzących podsumowań Planu totalnej porażki. W co szóstym odcinku programu przeprowadziła wywiady z byłymi uczestnikami programu oraz tymi, którzy odpadli z programu. Wystąpiła również w dwóch ostatnich odcinkach programu: półfinałowym i finałowym.

Totalna porażka w trasie[]

Wraz z 17 innymi osobami zakwalifikowała się na Totalną Porażkę w trasie. Została członkinią drużyny "Zwycięzców". W pierwszym i drugim wyzwaniu Bridgette i jej drużyna przegrała, z kolei w czwartym odcinku miała poważny problem – wskutek intrygi Alejandra (skupiającej się w dużej mierze na spowodowaniu problemu w związku Bridgette) końcówka jej języka przykleiła się do słupa. Głównie z winy swojej drużyny, która nie była skupiona na znalezieniu Bridgette, przegrała wyzwanie i ostatecznie opuściła program, próbując ostrzec przez osobą Alejandra.

Powróciła w pierwszym odcinku podsumowującym pierwsze odcinki programu, gdzie usiłowała przeprosić Geoffa za chwilę słabości piosenką Tak mi przykro, przy czym ten po dłuższym czasie dał jej drugą szansę. Pojawiła się również w dwóch kolejnych podsumowaniach, dwóch przedostatnich oraz w finałowym odcinku programu na ogłoszeniu wyników.

Totalna porażka: Zemsta wyspy[]

Bridgette odgrywała również rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym jego odcinku podczas przeprawy jachtem tańczyła z Geoffem w sterowni. W piątym odcinku pływając łódką spotkała Dakotę, która pracowała dla Chrisa. Gdy rekin atakował jej łódź, udało się jej go pokonać. W wyniku eksplozji łódź się rozpadła, a Bridgette wylądowała na Porcie Wstydu obok prowadzącego.

Charakterystyka[]

Bridgette jest uczestniczką animowanego reality show. Jest spokojną surferką, który kocha zwierzęta i wodę. Jest również przyjacielska. Jest również wegetarianką, która nigdy nie je mięsnych potraw. Czasem bywa nieśmiała, choć jej charakter bywa zmienny gdy jest się cichym człowiekiem. Jej pasją jest głównie surfing. Podkochuje się w Geoffie. Zaprzyjaźnia się również z innymi takimi przyjaciółmi jak Beth, Courtney, Gwen i Harold. Tak jak jej przyjaciele jest wykorzystywana przez swoich wrogów, w tym Heather.

Wygląd[]

Bridgette.png

Bridgette jest bardzo wysoką dziewczyną. Podobnie jak reszta innych zawodników w reality show, w tym Lindsay, Sierra, Blaineley czy Izzy, (poza LeShawną, Owenem i Sadie) ma szczupłą budowę ciała. Jej cera jest beżowa w jasnej karnacji. Ma również długie blond włosy przywiązane gumą w koński ogon i oliwkowo-zielone oczy. Na ustach znajduje się pomarańczowo-beżowy błyszczyk. Nie nosi biżuterii.

Zwykle chodzi ubrana w błękitną bluzę dresową z kapturem, krótkie do kolan, popielate w dwóch odcieniach szorty i brązowe skórzane sandały. Natomiast na pierwszą części zadania eliminacyjnego i kąpiel w luksusowym basenie, który znajduje się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos, zakłada czarno-szary strój surfingowy, który nosi podczas trwania czołówki pierwszego i trzeciego sezonu programu. Podczas jednego z podsumowań w trzecim sezonie (TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon) zdarza jej się nosić niebieską, długą do kolan suknię wieczorową i niebieskie szpilki.

Cytaty[]

"Tak naprawdę to chcę podziękować producentom, że dzięki nim zmierzyłam się ze swoim lękiem. W lesie zupełnie nie ma się czego bać."
― Bridgette o przezwyciężeniu swojej fobii, odc. Czynnik fobii
"Martwił mnie fakt, że będę jedyną nową dziewczyną w drużynie. Potem pomyślałam, że nie będzie aż tak źle. Nie chciałam myśleć stereotypowo, że chłopcy potrafią się dogadać, a dziewczyny są złośliwe..."
― odc. Posiłek obrzydliwości
"Budujmy mosty, a nie mury."
― Bridgette o współpracy, odc. Posiłek obrzydliwości
"Nie mogę uwierzyć, że chłopcy tak szybko się pogodzili. Nawet ja chowam urazę przez dobre... 6 minut."
― odc. Posiłek obrzydliwości
"Rety... naprawdę przemawiają do was takie odrazy? Ja byłam przerażona. Prawie się cieszyłam, że wyleciałam z programu. Nie przeżyłabym dnia na więziennym wikcie."
― odc. PTP Podsumowanie II: Dla Gwen i zapomnienia
"Rozumiem, że to reality show i każdy chciałby się potaplać w cudzych brudach, ale wszyscy uczestnicy programu – dla przypomnienia nasi przyjaciele – dostali już niezły wycisk od Chrisa, a w dodatku stracili milion dolarów. Nie wydaje Ci się, że to wystarczy? Przychodząc tu, do tego studia, powinni czuć się bezpiecznie. "
― do Geoffa o sposobie traktowania gości, odc. PTP Podsumowanie III: Owen lub przegrana

O Bridgette[]

"[...] poza tym, wszyscy bardzo lubią Bridgette i jest od nas lepsza w sporcie."
― Duncan o Bridgette, wymieniający powody ku jej eliminacji, odc. Ukryj się i bądź podstępny
"Bridgette! Wybacz mi, Bridgette... Tak bardzo żałuję, że Cię nie obroniłem, chociaż naprawdę strasznie śmierdziałaś. Poza tym, bali się Ciebie, bo jesteś taka fajna, wysportowana, śliczna i w ogóle..."
― Geoff o sytuacji Bridgette, odc. Przednia zabawa
"Na szczęście mogłam tu spotkać 5 osób przy zdrowych zmysłach..."
― Gwen wspomina 5 najlepszych osób na wyspie, w tym Bridgette, odc. To już ostatni raz, naprawdę!

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Bridgette}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Bridgette, Blaineley, Lindsay, Geoff , Owen, Dakota, Dawn i Jo są uczestnikami, którzy mają włosy blond.
    • Bridg jest jedyną uczestniczką pierwszej generacji, która ma naturalne blond włosy (włosy Lindsay są farbowane).
  • Jest obok LeShawny, Evy i Beth jedną z osób, które mają włosy związane w koński ogon.
  • Jest jedną z pięciu zawodniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) nosi jednoczęściowe stroje kąpielowe.
  • Jest również jedyną uczestniczką w historii programu, która ma na sobie strój surfingowy.
  • Bridgette posiada pewne cechy podobieństwa do fikcyjnej bohaterki "Gidget" z książki Fredericka Kohner'a pt. Gidget, the Little Girl with Big Ideas, w której akcja ma miejsce w latach 50:

Wystąpienia[]

Wyspa totalnej porażki

Plan totalnej porażki

Totalna porażka w trasie

Totalna porażka: Zemsta wyspy

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay

Przypisy

  1. Opisy biografii i fakty w wersji oryginalnej na kanadyjskich stronach Wyspy totalnej porażki oraz Totalnej porażki w trasie (dziś nieaktywne).
  2. "Bridgette grew up in a small west coast town [...]" – witryna Total Drama Island: Totally Interactive! (w oryginale)
  3. "She's a pretty laid back, go-with-the-flow girl, who's best friend is her mom."
  4. "Easy. My first time surfing. I was five and my mom took me on her day off." – odpowiedź na pytanie Best memory from childhood? pochodząca z witryny Total Drama Online (nieprzetłumaczona na polski).
  5. "It was like I met Mother Earth for the first time."
  6. "They both love flowers, crystals, and everything else that is part of Mother Nature's beautiful bounty." – witryna Total Drama Island: Totally Interactive! (w oryginale)
  7. "Bridgette's mom is proud of her not only because she's a giving person, but she's also on the honor roll at school."
  8. "[...] but she's only coordinated on the waves. On land, she's kind of klutzy. She's been responsible for more than a few wipeouts on her surf team (and they were all on land!)." – witryna Total Drama Island: Totally Interactive! (w oryginale)'
  9. Odc. W górę strumienia
  10. "I took pictures of tourists taking surfing lessons. If I captured them hangin’ ten, I got fifty cents!" – odpowiedź na prośbę "Describe the first job you ever had", pochodząca z witryny Total Drama Online (nieprzetłumaczona na polski).
  11. Odc. Posiłek obrzydliwości
  12. "[...] helped build houses in a third world country, and spent a summer making rugs in a Monastery in Nepal." – witryna Total Drama Island: Totally Interactive! '(w oryginale)'
  13. "Bridgette's goal is to keep the vibe flowing a goodly way. That's why she volunteers at the local animal sanctuary. Everyone there loves her, and truly believes that not only does she understand animals, but that she can communicate with them."
  14. Odc. W górę strumienia
  15. "Ben Bensimon, the hottest guy in grade ten, made a xylophone with seventy beakers of water for his science fair project. I tripped... it was my most embarrassing wipeout ever!" – odpowiedź na pytanie "Most embarrassing moment at school?", witryna Total Drama Online (nieprzetłumaczona na polski).
  16. "Bridgette signed up for Total Drama Island because she always tries to open herself up to new opportunities."
  17. "Bridgette's goal is to keep the vibe flowing a goodly way."
  18. "Bridgette hopes that her time on Total Drama Island will spread the message of body surfing and cosmic love to a larger audience."
  19. https://www.youtube.com/watch?v=R-8cOG_PVpk
Advertisement