Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Atomówki

Brawurka Atomus (ang. Butercup Utonium) - fikcyjna postać występująca w reboocie serii Atomówki z 2016 roku, dubbingowana w polskiej wersji przez Magdalenę Wasylik.

Przez siostry uznawana za najsilniejszą Atomówkę w grupie. Jest także jedną z trzech córek Profesora Atomusa oraz uczennicą klasy pierwszej Szkoły Powszechnej "Midway".

Historia[]

Wczesne życie[]

Historię Brawurki, jednej z trzech Atomówek, możemy śledzić głównie w czołówce. Wraz z Bajką i Bójką stworzył ją Profesor Atomus, który próbował z cukru, słodkości (w wersji oryginalnej z przypraw) i różnych śliczności stworzyć idealne dziewczynki, ale przypadkowo rozbił naczynie, z którego "Związek X" dostał się do mieszaniny. W wyniku eksplozji narodziła się Brawurka z siostrami. Kiedy dziewczynki uświadomiły sobie, że mają supermoc, postanowiły wykorzystywać ją w słusznym celu: walczyć ze złem i przestępczością.

Obecne życie[]

Brawurka wraz z siostrami zaczęła uczęszczać do klasy pierwszej szkoły podstawowej. W odcinku Ucieczka z Wyspy Potworów poleciała razem z Bajką i Bójką na Wyspę Potworów, aby uratować Burmistrza z rąk dzikich potworów. W odcinku Upragniony róg wybrała się z klasą na wycieczkę do ZOO. Próbowała zmotywować Bajkę do wygrania konkursu talentów (odc. Demoniczny diadem). Natomiast w odcinku Zmarszczówki została zamieniona w starszą panią.

Charakterystyka[]

Brawurka jest najsilniejszą dziewczyną w szkole. Uwielbia walczyć, grać w gry wideo i jeść słodycze. Nie lubi, gdy ktoś nazywa ją "księżniczką". Rozwiązuje problemy używając siły. Czasem dokucza Bajce. Potrafi również zwinąć swój język w trąbkę. Jej składnikiem są słodkości, kolorem zaś - jasna zieleń.

Wygląd[]

Brawurka (Atomówki 2016)

Wygląd Brawurki jest identyczny jak wygląd oryginału. Jej włosy są krótkie i czarne z kosmkiem wyczesanym do góry. Nosi zieloną sukienkę przepasaną czarnym paskiem, białe pończochy i czarne buciki. Gdy wieczorem idzie spać zakłada zieloną piżamkę. Na zabawy zimowe zakłada niebieską kurtkę, zielono-turkusową czapkę, zielone rękawiczki, zielone spodnie i białe buty. Natomiast na basenie zdarza jej się nosić strój kąpielowy z wykończeniami.

Galeria[]

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Brawurka (2016)}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki[]

  • Jej imię z angielskiego oznacza "jaskier".
  • Choć jest tego samego wieku, Brawurka pełni rolę średniej ze względu na siłę i walkę.

Wystąpienia[]

Advertisement