Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki

Ninjago: Mistrzowie spinjitzu

Brad Tudabone - fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Ninjago: Mistrzowie spinjitzu, dubbingowana w polskiej wersji przez Jakuba Molędę. Jeden z uczniów Akademii Senseia Wu.

Historia[]

Wczesne lata[]

Pewnego dnia, gdy do szkoły dla niegrzecznych dzieci trafił Lloyd, Brad, by pokazać mu panujące tam zasady, podłożył mu do łóżka mrówki. Gdy jeden z kolegów - Finn - podmienił słodycze na robaki, Brad i wszystkie inne dzieci z niego się śmiały, Lloyd uciekł z placówki.

Dalsze losy[]

Ostateczna bitwa[]

Właściwa historia Brada rozpoczyna się w odcinku Atak sobowtórów. Po tym jak Lloyd odszedł, Brad i jego koledzy wysłali mu zaproszenie do "Mrocznej Uczelni dla Uzdolnionych Chłopców". Po dotarciu na miejsce ninja od razu go ujrzeli. Chłopiec przywitał ich i powiedział, że uwielbia ich akcje. Zaprowadził ich do gabinetu dyrektora, po czym uciekł. W gabinecie czekał na nich Gene. Zamknął ninja w sali z nauczycielami, a Lloyda związano. Brad z resztą chłopców chciał uczynić chłopaka ponownie złym.

Gdy przyszły klony ninja stworzone przez Garmadona, chłopcy pomyśleli, że ninja im uciekli. Zaczęli strzelać w stronę klonów, jednak nic im to nie dało. Brad nie zdążył uciec, a oni rozkazali mu znaleźć prawdziwych wojowników. Odnaleźli ninja i zaczęła się walka. Gdy chłopcy wrócili do pokoju, ponownie zobaczyli Lloyda, który w czasie ich nieobecności próbował uciec. Chłopak wyznał im, że tak naprawdę jest dobry i powiedział, że Brad też. Ten zaprzeczył, jednak młody Garmadon zaczął opowiadać historię, jak się poznali. Brad powiedział, że zrobił to po to by zaimponować jego ojcu, po czym Lloyd wytłumaczył, że każdy w głębi duszy jest dobry. Tuż po tym wszyscy chłopcy uszyli sobie stroje ninja, by zmylić i pokonać przeciwników.

W odcinku Wyścig wojowników Brad i wszyscy inni chłopcy ze szkoły dla zdolnych uczniów wzięli udział w wyścigu wojowników. Na początku odcinka majstrowali przy pojeździe ninja, żeby tamci przegrali. Jednak dojechali tylko do Mroźnych Pustkowi.

Reaktywacja[]

W odcinku Spięcie Brad pojawił się w szkole i nawet nie wiedział, że jej budynek przejął Wu, który był dyrektorem, a ninja i Nya byli nauczycielami. Razem z innymi uczniami ukradli pilota, który sterował Zane'em, zostali oni jednak zatrzymani przez Cole'a (który według nich był uważany za najgorszego z nauczycieli).

Gdy uczniowie przygotowywali się do wyjazdu do Borg Industries, nastolatek narzekał na to, że jadą autobusem, a nie Pojazdem Ultradźwiękowym czy smokiem. Po przybyciu do siedziby Borga on z innymi uczniami, Nyą i Senseiem Wu poszli zwiedzać budynek z P.I.X.A.L. Podczas przejścia koło linii produkcyjnej budynek kierowany przez Mrocznego Władcę, maszyny i P.I.X.A.L były przeciwko grupie. Uczniowie bez szwanku wydostali się z budynku i weszli do autobusu kierowanego przez Nyę, po czym Cole uratował ich przed Mechem i uznali, że jest najlepszy.

Po jakimś czasie, w odcinku Klątwa Złotego Władcy uczniami zajął się Dareth i zabrał ich na wycieczkę do Akwarium. Brad narzekał i mówił, że wolał by odwiedzić toksyczne bagna, jednak on powiedział mu, że takie wycieczki mogą odbywać się dopiero, kiedy ninja powrócą.

W odcinku Tytanowy ninja, Brad wraz z Gene'm, Sally i innymi kolegami był obecny na pogrzebie Zane'a, który zginął podczas ostatecznej walki z Mrocznym Władcą.

Charakterystyka[]

Brad Tudabone jest postacią w serialu. Jest jednym z uczniów szkoły Senseia Wu, do której uczęszcza wraz z Gene'm i Sally. Kiedyś udawał, że jest zły, ale gdy prawda wyszła na jaw powiedział, że lubi sadzić kwiatki. Ciągle narzeka na wyjazd do innych miejsc zamiast do wymarzonych. Jego ulubionym zajęciem jest sadzenie kwiatów w tym akacji.

Wygląd[]

Brad jest niskim chłopakiem. Ma krótkie czarne włosy. Ubiera się w niebieskie dżinsy, biały T-shirt z zielonym krawatem i niebieski sweterek z białym kwiatem na zielonym kółku (w trzecim sezonie zielony z dwukolorowym herbem szkoły).

Wystąpienia[]

Sezon drugi - Ostateczna bitwa[]

  • Atak sobowtórów
  • Wyścig wojowników

Sezon trzeci - Reaktywacja[]

  • Spięcie
  • Klątwa Złotego Władcy
  • Tytanowy ninja (krótka rola)
Advertisement