Cartoon Network Wiki
Advertisement
Cartoon Network Wiki
Treść
Scenariusz

Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster

Bloo Tube – sześćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, a dokładniej czwarty odcinek szóstego sezonu. W tym odcinku pojawia się strona z filmami - ViewTube.

Scenariusz do odcinka napisali Rob Renzetti i Vaughn Tada, a wyreżyserował go Craig McCraken. Premiera odcinka miała miejsce w USA dnia 24 kwietnia 2008 roku na amerykańskim Cartoon Network, polska premiera zaś odbyła się 7 maja 2009 roku na polskim Cartoon Network.

Wprowadzenie[]

Przyjaciele w deszczowy letni dzień wpadają na pomysł kręcenia filmików na ViewTube. Zezłoszczony odwołaną wycieczką Bloo, zaczyna strasznie marudzić.

Streszczenie[]

W mieście szaleje gwałtowna burza i z tego powodu wycieczka do Monsunowej Laguny zostaje przesunięta na dzień jutrzejszy. Tylko Bloo nie chce czekać do jutrzejszego dnia i chce jechać ignorując informację od Franki o odwołanym w dniu dzisiejszym wyjeździe do aquaparku. Gdy w domu pani Foster zjawia się przeciwny wycieczce w deszcz Maks, pociesza resztę lokatorów domu i proponuje im zabawę. Tylko Bloo protestuje i ciągle myśli o aquaparku, do którego wycieczkę odwołano. Gdy wkrótce Maks uruchamia laptop, znajduje filmik na ViewTubie, który bawi wszystkich poza Bloo. Przyjaciele przeglądają przeróżne filmiki, w tym również o Panu Zającu, który śpiewa dla pani Foster. W końcu postanawiają nakręcić swój własny film. Później gdy idą wrzucić film do internetu patrzą na Bloo oglądającego reklamę aquaparku i ponieważ ten im przeszkadza wypędzają go. Franka na wieść o tym, że wszyscy używali kamery, proponuje innym kręcenie własnego filmu. Każdy kręci swoje dzieło z wyjątkiem Bloo, który buduje swoją lagunę. Wszyscy przyjaciele kręcą jego wyczyn. Film z udziałem Bloo bije rekordy popularności wśród internautów. Dzień później wszyscy z wyjątkiem rannego po wypadku Bloo wyjeżdżają do aquaparku.

Fabuła[]

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Odwołanie wycieczki i pojawienie się Maksa[]

Odcinek rozpoczyna się, gdy Chudy, Eduardo i Koko patrzą przez okno. Okazuje się że na zewnątrz szaleje gwałtowna burza. Franka właśnie kończy rozmowę i informuje wszystkich, że Monsunowa Laguna, do której mieli się dziś wybrać, jest zamknięta z powodu burzy. Dodatkowo oznajmia, że pojadą jutro. Nagle pojawia się Bloo, który entuzjastycznie schodzi po schodach i każe Chudemu posmarować się kremem do opalania. Franka jednak mówi mu, że dziś nie pojadą do aquaparku, ponieważ jest on zamknięty z powodu złego warunku pogodowego, i że wyjazd do niego będzie jutro. Wtedy Bloo wpada w szał i mimo wszystko każe France jechać wsiadając do autobusu. Po chwili zjawia się w autobusie Maks, który także jest przeciwny wycieczce w deszcz.

Zabawy w deszczowe popołudnie[]

Bloo jest zdziwiony, że Maks również przeciwny jest wycieczce. Okazuje się, że po ostatnich zabawach w czasie deszczu, Maks miał zapalenie płuc i przechorował lato. Pociesza on jednak pozostałych przyjaciół i proponuje by się w coś pobawić zamiast narzekać, natomiast Bloo protestuje. Przyjaciele zaczyna bawić się w chowanego, jednak zanim Maks zaczyna szukać, Bloo wszystkich znajduje, później przyjaciele bawią się torem z samochodzikami. Bloo nie podoba się ten pomysł, więc ustawia tor tak, by zepsuć zabawę. Potem odbywa się budowanie domku z klocków. Mimo że budowla jest okazała, Bloo zabiera jeden z dolnych klocków niszcząc całość. Później grupka gra w misz-masz gier planszowych – "Pułapkę życia na myszy". Odziwo, mimo że Bloo nie chce grać, gdy Maks za niego rzuca, ten zdobywa całość nagrody. Bloo jednak jest nie pocieszony cały czas myśląc o Monsunowej Lagunie.

Pierwszy przegląd ViewTube'a i pomysł kręcenia filmów[]

Podczas lamentowania, Bloo wpada na pomysł zorganizowania stypy na swoją cześć. Przyjaciele jednak zaczynają się nudzić i Maks włącza na laptopie filmik z ViewTube'a. Wszystkich poza Bloo zaczyna to bawić, więc ten wygania przyjaciół z pokoju. Maks, Chudy, Eduardo i Koko zaczynają oglądać różne filmiki, napotykają nawet ten, w którym Pan Zając śpiewa Pani Foster, aż w końcu wpadają na pomysł nakręcenia własnego. Pierwszy występuje Chudy, który pokazuje różne sztuczki z piłką do koszykówki, potem występuje Eduardo, który śpiewa niczym jego ulubienica Loren, przebrany za nią. Kolejna jest Koko, która pokazuje triki z jajkami. Jednak w głowach przyjaciół zaczyna się od tego aż kręcić. Później, tworzą filmik z lalkami Eduardo. Gdy idą do pokoju by wrzucić filmik do internetu, napotykają Bloo oglądającego filmy z Monsunowej Laguny. Ponieważ ten zaczyna im przeszkadzać, wyganiają go z pokoju. Wtedy niebieski przyjaciel zaprzysięga zemstę.

Wspólne kręcenie filmu[]

Informuje on Frankę, że przyjaciele używali jej kamery do kręcenia rzeczonych filmików. Franka jednak zamiast ich ganić, twierdzi że to genialny pomysł i proponuje wszystkim mieszkańcom Domu tę zabawę. Fluffy nagrywa filmik o tym jak po wypiciu sporej ilości coli potrafi wybekać prawie cały alfabet, Eduardo naśladuje inny filmik z masłem orzechowym, a Jackie Kaktus przeprowadza wywiad ze sobą odnośnie kanapek. W tym czasie Bloo przygotowuje niespodziankę.

Popisowy wyczyn Bloo i wyjazd do aquaparku[]

W końcu Bloo każe siebie nagrać. Wychodzi na jaw, że zbudował on własną lagunę przechodzącą przez Dom i właśnie zamierza ją oficjalnie otworzyć. Lecz gdy tylko otwiera korek, silny prąd wody powoduje jego szybki spływ i uderzenie o drzwi w głównym holu. Przyjaciele będący w pobliżu nagrywają ten wyczyn i filmik trafia do internetu. Okazuje się, że filmik z udziałem Bloo pobił wszystkie rekordy, a sam jego aktor został poważnie ranny. Gdy nazajutrz nadchodzi w końcu słoneczny dzień, wszyscy przyjaciele jadą do Monsunowej Laguny, a Bloo musi zostać jako że jest ranny. Pod koniec, zaczyna on płakać nad swoim losem.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka[]

Główni bohaterowie[]

Bohaterowie drugoplanowi[]

Bohaterowie tła[]

Cytaty[]

  • ...Napisów końcowych nie będzie!!!
    • Opis: Eduardo podczas zakończenia kręconego przez niego i przyjaciół filmu.

Ciekawostki[]

  • Jest to drugi odcinek, w którym tytuł jest podany zarówno w oryginalnej, jak i w polskiej wersji językowej. Pierwszym z nich jest Bloooo.
  • Fabuła odcinka jest luźno związana z odcinkiem "Udawaj albo nie".
  • Serwis ViewTube nawiązuje do popularnej strony internetowej – YouTube.
  • Okazuje się w tym odcinku, że kiedyś po zabawach w czasie deszczu, Maks miał zapalenie płuc. Być może wydarzyło się to tuż po odcinku Bloooo.
  • Jedna z gier planszowych, w którą grają przyjaciele nosi nazwę "Duopoly". Jest to oczywiście odniesienie do popularnej gry "Monopoly".
Advertisement